Auto bazuje na legendzie Hondy, więc pewnie łatwo je będzie sprzedać. Niczym mnie nie zachwyciło, więc powoli szukam kupca, który zapłaci dobrą cenę.
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik ospały, nie czuć wcale tych 142 KM, dopiero powyżej 4500 obr/min cokolwiek zaczyna się dziać, na co dzień bardzo nieprzyjazny motor, bo kto na co dzień tak kręci ? przy okazji zjada mi litr oleju na 8 tys. kilometrów. Widocznie za bardzo go męczę. Całe szczęście, że jest w miarę wyciszony.
4,0
Skrzynia biegów
Czasem haczy, ale przyjemna.
3,0
Układ jezdny
Nie jest źle, ale szału też nie ma.
Komfort
2,0
Widoczność
Katastrofalna do tyłu.
3,0
Ergonomia
Można się przyzwyczaić.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ok.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Największy plus auta.
4,0
Wyciszenie
Trochę gorzej na wysokich obrotach, ale ujdzie.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
dobrze tylko na niskich obrotach, na vtecu spali ile wlejesz :D
3,0
Stosunek jakość/cena
Płaciłem 77 tys. zł z rabatem przed rokiem za Sporta.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Skrzypi kokpit - po wizycie w ASO jeszcze bardziej.Coś stuka przy pasach. Radio czasem traci stacje - ASO kazało obserwować...
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
[l/100km]