Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Civic IX Hatchback 5d

POLO, 11 lat temu
Silnik 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 7 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Honda Civic IX Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 142KM 104kW 2012-2015 - Oceń swoje auto
4,54
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Całokształt. Do auta przekonywałem się kilka miesięcy
5,0
Całokształt
Bardzo ciekawe auto. Co ciekawe, kupując je miałem dużo wątpliwości, bo szukałem raczej kombi. Auto okazało się znacznie pakowniejsze od mojego poprzedniego samochodu (astra II htb)
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik dynamiczny i stosunkowo oszczędny. Myślę, że większość negatywnych opinii o tym silniku wynika z tego, że samochód ma bardzo dynamiczną linię nadwozia i patrząc na nią można oczekiwać przyspieszenia jak w zamolocie odrzutowym. Tak nie jest. Silnik jest dynamiczny ale nie tak jak sylwetka samochodu. To po prostu dobry cywilny dynamiczny motor.
5,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą jak w masełko.
5,0
Układ jezdny
Super. Pięknie prowadzi się w zakrętach, układ kierowniczy bardzo precyzyjny.
Komfort
4,0
Widoczność
Mam czujniki parkowania i nie widzę większego problemu. Auto nie jest duże więc ani ja ani moja żona nie mamy problemu z parkowaniem. Dosyć duży mankament to mały prześwit auta ale można się przyzwuczaić.
4,0
Ergonomia
Może to kwestia tego że byłem przyzwyczajony do rozwiązań oplowskich ale niektóre przyciski są dla mnie zbyt małe i muszę się chwilę zastanowić zanim je znajdę. Samochód jest bardzo przemyślany. Bardzo fajna jest podwójna podłoga, która umożliwia powiększenie bagażnika. W otwór powstały po obniżeniu bagażnika wkładam dużą walizkę i miękką torbę, a wyżej wózeczek mojej córeczki. Także z wyjazdami rodzinnymi nie mam problemu. Bardzo podoba mi się system składania siedzeń. Inne marki nie mają takich rozweiazań - plus dla hondy.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Super. Miałem 7 samochodów i w żadnym nie było tak dobrze. Samochód nagrzewa się błyskawicznie w zimie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 182 cm wzrostu i dla mnie ok z przodu a z tyłu już nastyk a nawet 2cm brakuje do komfortu psychicznego. Dla kierowców powyżej 185 cm wzrostu i sprzudu i styłu jest za nisko. Miejsca na nogi jest wystarczająco z tym, że ukształtowanie kokpitu je ogranicza z przodu na siedzeniu pasażera. Nie spotkałem się z tym w żadnym innym samochodzie ale nie jest to duża wada. Bagażnik satysfakcjonue mnie.
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobrze do 130. Potem już robi się coraz głośniej ale i tak jest akceptowalnie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wahałem się pomiędzy 4 a 5. Za 5 przemawia niskie zurzycie paliwa i prosta konstrukcja zawieszenia i silnik wolnossący w połączeniu z marką \"Honda\"co pozwala przypuszczać, że auto będzie bezproblemowe. Oceną obniżają drogie części na które nie ma zamienników (np reflektorów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Za wersję Comfort z czujnikami parkowania w grudniu zapłaciłem 61,5tyś. Do tego umiarkowane zużycie paliwa. Jest nie najgorzej.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic się nie popsuło
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic się nie popsuło

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 142KM 104kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,1
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda Civic IX Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Średni koszt przejechania 100 km
30,50 zł
8,1
l/100km
9,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda Civic IX Hatchback 5d