Auto wybrałem ze względu na spory upust, ale żałuję nieco, bo oczekiwałem większej dynamiki silnika.
Wrażenia
3,0
Silnik
Gdzie te 142 KM ??? Auto jedzie tylko na najwyższych obrotach, poza tym duze rozczarowanie. Spalanie dochodzi do 11-13 l średnio przy wkręcaniu na najwyższe obroty by jakoś jechał. Elastyczność ? Nie w tym silniku.... Dodatkowo zauważyłem, że już brakuje ponad 0,5 litra oleju - podobno ten typ tak ma !....
4,0
Skrzynia biegów
Dobra skrzynia, precyzyjna, ale czasem trójka ciężko wchodzi.
4,0
Układ jezdny
Duży plus w stosunku do poprzednika - bardziej komfortowo.
Komfort
4,0
Widoczność
Ok, czujniki cofania pomagają.
4,0
Ergonomia
Wszystko bezproblemowo można obsługiwać.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie ma się do czego przyczepić.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Największy plus auta.
4,0
Wyciszenie
Znaczny postęp w stosunku do poprzedniej generacji.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali mało tylko na niskich obrotach, ale nie jedzie....podkręcony zużywa sporo paliwa.
4,0
Stosunek jakość/cena
Za 66 tys. - wersja Sport - naprawdę dobrze.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Za mały przebieg....
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
[l/100km]