Nic mi w tym aucie nie brakuje, wiadomo przydało by się czasem jeszcze ze 100 KM :)
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik brzmi bardzo ciekawie, na wolnych obrotach bardzo cichy, na wysokich przyjemne brzmienie, chętnie wchodzi na obroty, a jazda powyżej 4000 obrotów to na prawdę przyjemność.
4,0
Skrzynia biegów
Trzeba się nieźle namachać skrzynią, żeby szybko przyspieszać, albo ekonomicznie jechać
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobrze trzyma się drogi, zawieszenie elgancko tłumi nierówności, zupełnie jak w dużo większych autach
Komfort
3,0
Widoczność
Do tyło bardzo słabo - trochę ułatwiaja widocznosć duże lusterka.
5,0
Ergonomia
Wszystko w zasięgu reki i na miejscu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Silnik szybko się nagrzewa, więc w pare chwil w aucie jest ciepło, nie wiem jak z chłodzeniem bo zakupiłem auto zimą.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam poniżej 180 zm wzrostu więc czuję się to bardzo dobrze, fotel wygodny, dobrze trzyma na boki, z tyłu trochę ciasno pod nogami.
5,0
Wyciszenie
na niskich obrotach, w korku idealna cisza, można jeszcze włączyć opcję start/stop - wtedy silnik nie pracuje podczas postoju, robi się trochę głosniej powyżej 4000 obrotów, ale znośnie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
8.4 l/100 km z trybem ECO w dużych Trójmiejskich korkach to niezły wynik
4,0
Stosunek jakość/cena
za nowe auto z 2012 w wersji Comfort zapłaciłem 62000, wiec nie jest źle
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie za wcześnie,zeby mówić o awariach, mam nadzieje, że to Honda i cały czas będzie bezawaryjnie
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
[l/100km]