Ogólnie polecam. Jest kilka rzeczy które bym zmienił.
Odrobinę za duża kierownica (jestem wysoki trochę przeszkadza)
Skokowa regulacja oparcia i brak regulacji podparcia lędźwiowego - zło
Audio (wersja sport czyli z tweeterami) nie powala.
Wrażenia
4,0
Silnik
Uwielbia wysokie obroty, najpierw nie dzieje się nic ekscytującego a potem trzeba szybko hamować. Redukcja przy prędkościach poniżej 100 oznacza bieg drugi aby wykorzystać pełna moc.
4,0
Skrzynia biegów
6 biegów to nieco za dużo wystarczyło by 5 skoro 6 komputer każe wrzucać przy 50 na godzinę.
4,0
Układ jezdny
Czuć dużo gumy w tylnym zawieszeniu ale jest za to cicho.
Komfort
3,0
Widoczność
No w starze na pewno widać więcej :)
3,0
Ergonomia
Obsługa klimatyzacji a raczej umiejscowienie przycisków nie jest idealne, za nisko.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
16 stopni a potem LOW, latem to nie przeszkadza ale zimą w kurtce jest za ciepło.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Więcej niż w reszcie kompaktów.
4,0
Wyciszenie
Nawet na profilu 45 jest OK
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Oglądałem kilka aut ale Honda była naj mniej plastikowa.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
[l/100km]