Brakuje bardziej zdecydowanego silnika, ale auto godne uwagi.
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik przeciętny, całkiem cichy, ale nie lubi niskich obrotów, dosyć ekonomiczny, prawdopodobnie niezawodny, bo sprawdzony w poprzednim modelu. Tylko dla kierowców lubiących kręcić wysoko. Zaletą jest niezbyt łapczywy apetyt na paliwo. Aby wyprzedzić trzeba nieraz redukować 2 biegi w dół. Brakuje turbiny, prawdopodobnie nowy turbo diesel 1.6 będzie lepszym, ale też droższym wyborem.
5,0
Skrzynia biegów
Ładnie pracuje, pewnie wybiera przełożenia.
4,0
Układ jezdny
Przyzwoity komfort, pewne trzymanie auta na drodze.
Komfort
4,0
Widoczność
Taka sobie, ale tragedii nie ma.
5,0
Ergonomia
Nie ma powodu do narzekań.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo dobrze, komentarz zbędny, bo jest tak jak powinno być.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca wewnątrz, spory bagażnik.
4,0
Wyciszenie
Całkiem cichy samochód, słychać szum opon i opływającego powietrza dosyć wyraźnie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ok. 10 litrów przy dynamicznej jeździe i ok. 8 litrów średnio przy oszczędnej.
4,0
Stosunek jakość/cena
Po obniżkach zimowych ceny do zaakceptowania.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zbyt młode auto by wyrokować....
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak usterek.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
[l/100km]