Całościowo to dobry samochód, ale brakuje mu nieco sportu....nie daje tyle przyjemności co doładowana konkurencja.
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik jest lepiej wyciszony od poprzednika, ale nadal brakuje mu mocy na niskich obrotach, elastyczność w porównaniu do turbo-doładowanej konkurencji jest słaba, lepiej jest na wysokich obrotach, ale też bez rewelacji.
5,0
Skrzynia biegów
Poprawiono skrzynię w stosunku do VIII generacji - bez uwag, jest ok.
4,0
Układ jezdny
Auto jest całkiem komfortowe, ale jednak mimo wszystko kierowcy przyzwyczajeni do znakomitych wielowahaczowych zawieszeń dawnych Hond będą troche zawiedzeni
Komfort
3,0
Widoczność
Widoczność do tyłu jest słaba, ale od czego są czujniki parkowania ? :)
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką, obsługa nie jest skomplikowana.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez uwag.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duży bagażnik, dużo miejsca w środku, lider w klasie.
4,0
Wyciszenie
Znacznie ciszej niż w VIII generacji, ale kultura pracy silnika jednak niższa niż konkurencji z doładowanymi turbo-benzynami.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na 1.8 jest nieźle.
4,0
Stosunek jakość/cena
Cena katalogowa nieco zaporowa, ale po obniżkach nie jest źle.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
To nowy samochód, więc jeszcze na to czas.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie nic się nie zepsuło.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
[l/100km]