Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Civic IX Hatchback 5d

Alman, 12 lat temu
Silnik 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 8 tys. km
Honda Civic IX Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 142KM 104kW 2012-2015 - Oceń swoje auto
4,92
20% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Rewelacyjnie wybiera nierówności, ciche.
5,0
Całokształt
Bardzo dobry produkt, przemyślany zakup. Prowadzenie na zakrętach, ekonomiczność, wyciszenie, ilość miejsca w środku. Aby to docenić, koniecznie trzeba przejechać sie przed zakupem - zapewniam, że dopiero wtedy odkrywa sie to czego w katalogu nie widać.
Wrażenia
5,0
Silnik
Kultura pracy imponująca, zero wibracji, cichy, elastyczność dość dobra, nie jest to diesel co idzie prawie od zera, ale spokojnie przyspiesza na każdym biegu. Za to powyżej ok. 4000 rpm żaden diesel nie nadąży za tym przecinakiem.
5,0
Skrzynia biegów
Krótkie skoki, lewarek leży w dłoni perfekcyjnie, bardzo lekko sią przełącza. Bardzo dobrze.
5,0
Układ jezdny
W stosunku do ufo, poprawa zawrotna. Ciche zawieszenie, pracuje tak zadziwiająco dobrze, że masz wrażenie podóżowania o klasę lepszym wozem.
Komfort
4,0
Widoczność
Tył poprawiony, widoczność generalnie poprawna. Bardzo dobrze jest tylko w Daewoo Tico.
5,0
Ergonomia
Mi ten styl odpowiada. Nie za dużo klawiszy, wszystko ogarniasz za pierwszym posiedzeniem za kierownicą.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Kupiłem w zimie, grzał bardzo szybko, szybciej niż w poprzednich samochodach. Klimatyzacja chodzi cicho, nie wiadomo kiedy załącza sprężarkę.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dlatego kupiłem ten samochód - przestrzeń, wreszcie rowery wożę nie na dachu tylko w samochodzie. Oczywiście wyprawa tylko z żoną. Ilość miejsca nie ma konkurencji w tej klasie.
5,0
Wyciszenie
Super cichy samochód! Po mieście kręcąc załóżmy do maks 3500 rpm podróżujesz w ciszy. Na postoju silnik gaśnie, głupie uczucie na początku. Start stop błyskawiczny i cichutki. Na autostradzie nie jechałem jeszcze, więc odgłosów przy duzęj prędkości nie znam - maksymalnie jechałem 130 km/h, jest wtedy cicho w środku, nie słychac opływu powietrza tylko trochę opony, silnik ledwo co.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W mieście rekord 7,5 litra na econie. Warszawa. Przy dynamicznej jeździe nie przekroczyłem jeszcze 9 litrów. Na trasie schodzę z łatwością poniżej 6 litrów, rekord 5,3 litra (trochę dziadowałem).
5,0
Stosunek jakość/cena
Jakość kosztuje. Jak porówna się konkurencję, to atrakcyjnie wygląda ona na papierze. W rzeczywistości próba doposażenia porównywalnie do Civica, kończy sie ceną wyższą lub porównywalną. Warty swoich pieniędzy.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nowy samochód, po to kupiony tej marki żeby sie nie psuł.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nowy samochód, po to kupiony tej marki żeby sie nie psuł.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 142KM 104kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda Civic IX Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Średni koszt przejechania 100 km
30,50 zł
8,1
l/100km
9,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda Civic IX Hatchback 5d