Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Civic IX Hatchback 5d

Szczęśliwy posiadacz Hondy , 12 lat temu
Silnik 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 1 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Honda Civic IX Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 142KM 104kW 2012-2015 - Oceń swoje auto
5,00
22% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Komfort po prostu niebo a ziemia. Podsumowując krótko IT\'S FANTASTIC.
5,0
Całokształt
W końcu ten samochód konkuruje z audi a3, bmw1. Jest to klasa wyżej w porównaniu do poprzednika.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jest to perfekcja w skali światowej. W poprzedniku wadą było wysoko dostępny moment a tu idzie od samego dołu.Nie bierzcie nigdy silnika 1.4 jeździłem na jazdach testowych po prostu ten silnik jest za słaby na tą masę. Z 1.8 142 km samochód nie jeździ tylko lata, jechałem nim papierowe 215km/h i czułem że mogę szybciej. W tym silniku najfajniejszy jest system i-vtec, który po przekroczeniu 40000br./min daje dodatkowego kopa, czujemy jak by z tyłu ktoś popchnął ten samochód. Istna rewelacja
5,0
Skrzynia biegów
Świetna precyzja.Szósty bieg można wrzucić już przy 60 km/h żadnych szarpnięć, a we wnętrzu cisza.
5,0
Układ jezdny
W porównaniu do poprzednika rewelacja.Dla niektórych może być zbyt czuły, ale gdy pojeździ się trochę jest po prostu fantastycznie.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność należy porównać do poprzednika, po prostu istna rewolucja, nie dość że samochód wygląda świetnie to widoczność ma rewelacyjną. Bardzo pomaga mi kamera cofania, bardzo polecam dopłacić do wersji SPORT tam kamera dostępna jest w standardzie.
5,0
Ergonomia
W tej klasie nic dodać nic ująć, kto może pochwalić się bagażnikiem 477 l, w tej klasie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewania jeszcze nie testowałem, ale klimatyzacja działa bardzo szybko i w końcu kiedy włączymy klimatyzację (sprężarkę) nie słychać jej na zewnątrz.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W tej klasie to istna rewolucja, poprzednik bił wszystkich na głowę, ten jest jeszcze lepszy. Świetnie.
5,0
Wyciszenie
Do prędkości 190km/h jest po prostu bajka, no później to już wiadomo, ale też jest dobrze. Jednak w porównaniu do poprzednika to jak bym się przesiadł DWIE KLASY WYŻEJ.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dzięki systemowi start stop jest bardzo dobrze. W mieście przy delikatnej jeździe 7.6 l/100km, jednak kiedy chcemy pojeździć ostrzej to spalanie oscynuje w granicach 9l/100km, to i tak wciąż nie dużo. W cyklu mieszanym na odcinku 980km spalił mi średni 6.2 l/100km wcale wolno nie jeździłem.
5,0
Stosunek jakość/cena
Co dobre to kosztuje. Honda nigdy nie była tania, ale za to co otrzymujemy to wciąż mało.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak to u HONDY po prostu perfekcja w każdym calu.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Za krótki okres czasu. Ale na pewno nic takiego nigdy się nie zdarzy. Wierze w hondę, ponieważ jest to już moja trzecia.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 142KM 104kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda Civic IX Hatchback 5d