Takich aut juz nie robia. Niezawodnosc ponad wszystko, malo elektroniki, sportowe osiagi przy malych pojemnosciach silnikow.
Wrażenia
5,0
Silnik
Japońskie silniki to ideał. Pojemność 1.3 moc. 75 KM 16 zaworów a pozwala na osiągi lepsze niż niektóre 100 KM sportowce. Na gazie i na benzynie chodzi równo, mógłby być może troszkę cichszy ale to autko sportowe w końcu.
4,0
Skrzynia biegów
Wsteczny tradycyjnie w tym modelu czasem cięzko wchodzi, podobnie czasem sa problemy z wrzuceniem 1 biegu, ale ogolnie ok. Po miescie mozemy jezdzic tylko na 2 - zakres predkosci do 100km/h.
5,0
Układ jezdny
Twarde zawieszenie, dużo wytrzymuje, doskonałe trzymanie drogi.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność jak w akwarium, dobre nawiewy powodują brak problemów z parowaniem szyb.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręka, proste i czytelne w obsłudze.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacji ten model nie ma, ale i tak nadmuchy dużo dają bo są dość wydajne. W zimie po kilku kilometrach już mocno grzeje.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 192cm wzrostu, fotel odsunięty max. do tyłu i nie mam problemów z prowadzeniem. Autko niby małe ale w sumie jak na ta klase dosc szerokie, z tylu spokojnie usiada 2 dorosle osoby.
3,0
Wyciszenie
No niestety mogło by być ciszej. Na początku jezdzilem na sportowym wydechu Sebringa, ale po 5 dniach musiale go zdementowac, tak bolaly uszy. Hondowski silnik jest w sumie dosc glosny.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Miasto 10l gazu, trasa 7 l gazu, benzyny ok 2 litry mniej.
5,0
Stosunek jakość/cena
Rynek zamiennikow do aut japonskich jest aktualnie dosc duzy wiec ceny czesci nie sa duze, a i tak wymieniasz je naprawde rzadko.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Autem jezdze bardzo duzo co m-c ponad 3000km (jestem kierowca w pizzeri) wiec auto nie ma latwego zycia, ale naprawdę wsiadasz tankujesz i jezdzisz jezdzisz jezdzisz.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
patrz powyzej
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 75KM 55kW
[l/100km]