Silnik jest bardzo cichy - na postoju i do 3000 obrotów. Później załącza się VTEC i robi się głośniej, ale i przyjemniej ;)
5,0
Skrzynia biegów
Super, biegi wchodzą bez haczenia, wrzucanie wstecznego bez najmniejszego kłopotu ( w przeciwieństwie do np Fiata)
5,0
Układ jezdny
Świetnie tłumi poprzeczne nierówności, zawieszenie nastawione raczej komfortowo.
Komfort
5,0
Widoczność
Doskonale jak na tę klasę samochodów. Nie jest to MB czy Audi, ale przy normalnej jeździe jest cicha i komfortowa.fajne siedzenia, twarde, mocno wyprofilowane w połowie pleców, nieźle trzymają na zakrętach.
4,0
Ergonomia
Wady: obsługa komputera pokładowego, brak klamki bagażnika, głośny "pikacz" cofania (nie wiem jak go sciszyc), nie podświetlany przycisk blokady wszystkich drzwi, brak RDSu w radiu.
Zalety: całą reszta:) bardzo wygodna i ładna kierownica ze sterowaniem radiem i tempomatem.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Doskonale. Zima klima szybko odparowuje szyby. Klimatyzacja automatyczna - bardzo wygodna
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu dużo miejsca, nawet dla rosłych osób (mam 187 cm), z tyłu miejsca prawie jak w Superbie, dodatkowo drzwi otwierają się pod kątem 90 stopni. Ogromny bagażnik.
5,0
Wyciszenie
Na postoju i do 3000 obr/min jest super cicho, później głośniej ale i przyjemniej ;) powyżej 150 km/ h robi się głośno.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie: min na trasie 5L (70-90 km/h), min w mieście : ok 6,5L, max w mieście przy - 13 stopniach i wlaczonej klimie: 7,6L . Dane z komputera pokładowego.
Jeżeli będzie japońsko niezawodna to przy obecnej cenie benzyny (4,2 zl) wole Hondę niż jakiegokolwiek diesla.
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto dopracowane, ale drogie w zakupie. Bez kompleksów, stylistyka, wykończenie oraz silnik na doskonałym poziomie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 100KM 74kW
[l/100km]