Inne
: Bardzo dobre wyposażenie samochodu, silnik oraz dizajn.
5,0
Całokształt
Jest to moje pierwsze nowe auto i nie żałuje tego zakupu, jestem szczęśliwy że nie dałem się namówić na zakup używki. Wyszedłem z założenie że lepiej jest mieć nowe auto niższej klasy niż samochód klasy C czy D z przebiegiem powyżej 150tys km i jeździć w tykającej bombie, oczywiście można trafić na dobrą używkę ale do tego trzeba mieć dużo szczęścia. Mogę polecić każdemu to auto bo w tej cenie ma wszystko: wygląd, ładne wnętrze, bardzo dobre wyposażenie (szczególnie w wersji elegance), rewelacyjny silnik oraz bardzo dobra markę HONDA. Polecam!
Wrażenia
5,0
Silnik
Praca silnika wzorowa, do tego auto ma kopa i dobre przyspieszenie, drugi bieg to odjazd szczególnie powyżej 3000r/m. Jak na te konie i pojemność to REWELACJA.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo dobra z jednym ale, przy hamowaniu silnikiem przy redukcji na drugi bieg przy prędkości 40-60km/h są bardzo delikatne opory (szczególnie przy zimnym silniku, wydaje mi się że to jest normalne) poza tym rewelacja.
5,0
Układ jezdny
Dałem maksymalną ocenę ponieważ konstruktorzy zwiększyli rozstaw osi kół w stosunku do poprzedniczki (City V) co zapunktowało w komforcie prowadzenia auta, przy większych prędkościach w terenie niezabudowanym nie odczuwa się już podmuchów (niestabilności w prowadzeniu). Prowadzenie auta bardzo dobre przy nierównościach na polskich drogach auto bardzo dobrze radzi sobie z tłumieniem. Zawieszenie jest idealne nie za twarde przez co jest dobre tłumienie dziur, a jednocześnie auto na zakrętach bardzo dobrze trzyma się drogi.
Komfort
4,0
Widoczność
Dla bardzo wysokich osób widoczność przy prowadzeniu auta jest czasami niekomfortowa np przy podjechaniu pod same światła przy skrzyżowaniu widoczność sygnalizacji jest ograniczona i trzeba się gimnastykować w środku auta, natomiast wygodniej podróżuje się osobą wysokim na tylnej kanapie, w porównaniu do generacji V(testowanej przeze mnie)
5,0
Ergonomia
Nowy bardzo ładny dizajn, dużo praktycznych schowków, ładna i przejrzysta deska rozdzielcza (wszystko na swoim miejscu i w zasięgu ręki). Minus - nie ma już składanych siedlisk na tylnej kanapie, było to bardzo fajne i praktyczne rozwiązanie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa bardzo dobrze, nie dostrzegłem żadnych negatywów.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nawet bardzo wysokie osoby siedzą bardzo wygodnie i komfortowo jak na tą klasę auta to lepiej być już chyba nie może.
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobre, wzorowe do prędkości 110km/h silnika nie słychać, powyżej 110km/h jest trochę głośniej (duży plus dla Hondy za to że poprawili wyciszenie w stosunku do generacji V)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Obecnie przejechałem tym autem 9000 km z czego 7000 km to samo miasto. Przy zrównoważonej jeździe po mieście (100% miasto) spalanie wynosi 7.0l, oszczędna jazda 6.5l. Na trasie przy prędkości 160km/h włączony tempomat 7.0, 100km/h włączony tempomat 5,5l na drogach krajowych przy prędkości do 90km/h 5l. Uważam że spalanie rewelacyjne.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jakość jest warta tej ceny a nawet można się pokusić o stwierdzenie że cena jest za niska do jakości :)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na razie nic się nie dzieje i niech tak zostanie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak na razie nic się nie dzieje i niech tak zostanie.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 100KM 74kW
[l/100km]