Silnik
: Silnik zdecydowanie najlepszy jaki mogła Honda zamontować do tego typu auta.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: Wrażliwa na koleiny przy znacznych prędkościach
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Na wolnych obrotach prawie niesłyszalny.
Przy depnięciu w pedał daje się odczuć ze coś pod maską jednak posiadamy i jest to jak najbardziej I-VTEC. Cieszy mnie że lekko przesunięto zakres pracy tego systemu do dołu prędkości obrotowej silnika co znacznie poprawia jego charakterystykę.
5,0
Skrzynia biegów
Nic dodać nic ująć - perfekcyjna.
4,0
Układ jezdny
W mieście jest super a nawet lepiej.Poza miastem przy znacznej prędkości już niestety nie jest tak kolorowo.Daje się odczuć małą masa pojazdu i jego niewielki rozstaw kół.Czasami w koleinach trochę się trzeba namęczyć nad kierownicą - ja osobiście znalazłem na to sposób- zwiększone ciśnienie w kołach w stosunku do fabrycznego.Auto podatne na boczne podmuchy wiatru ale bez przesady, da się nad tym panować(nie jest to auto sportowe).
Komfort
4,0
Widoczność
Dla Mnie rewelacja.
4,0
Ergonomia
Jestem starym Hondziarzem więc dla Mnie super.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bajka jak na auto tej klasy.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie znalazłem innego auta w tej klasie gdzie zmieściłbym się Ja sam i moje nogi.
4,0
Wyciszenie
Jadąc w mieście jest wzorowo - poza już troszkę głośniej ale nieznacznie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak dla Mnie rewelacja.Być może jest to wina Mojego stylu jazdy ale auto jest naprawdę ekonomiczne.Wystarczy żwawo się rozpędzić do zadanej prędkości a potem ją już tylko utrzymywać i autko wynagradza to małym apetytem na paliwo.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po roku użytkowania nastąpiła niewielka usterka.Przy otwieraniu tylnych prawych drzwi przestała się zapalać lampka sufitowa.
Jak dla Mnie bzdura ale i tak to jest jedyna usterka.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 100KM 74kW
[l/100km]