Mimo małej mocy, silnik sprawuje się bez zarzutu, jest elastyczny, 300 km jazdy w górach nie sprawiło kłopotów z 400 kg obciążeniem. Na autostradzie bez problemu 160 km/h.
5,0
Skrzynia biegów
Same plusy
5,0
Układ jezdny
Bez zarzutu, doskonale trzyma się drogi. Trochę za delikatny ABS, ale nie jest to wada.
Komfort
4,0
Widoczność
Dla niektórych słaba widoczność do tyłu przy cofaniu, ale to tylko kwestia wprawy.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, nie wiadomo czemu Honda nie zamontowała wskaźnika temperatury cieczy chłodzącej i tak przydatnego wskaźnika temperatury zewnętrznej
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przy włączonej klimatyzacji wszystko dobrze (zmniejszona wilgotność powietrza nawiewanego), słabiej natomiast wentyluje przy wyłączonej klimie i 4 osobach w środku i przy dużej wilgotności powietrza zewnętrznego. Zobaczymy co będzie w zimie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy (185 cm/105 kg) pozycja bez zastrzeżeń, dla pasażerów wręcz komfort.
4,0
Wyciszenie
Bardzo cicho do 110 km/h, potem między 110 a 130 trochę głośno, powyżej do 160 km/h też zaskakująco cicho.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pomimo dość żwawej jazdy średnia z 2000 km całkiem przyzwoita. Żadnych usterek, ale zbyt mały przebieg, aby to doświadczyć
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 83KM 61kW
[l/100km]