Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Accord VIII Sedan

tipos, 7 lat temu
Silnik 2.2 DTEC 150KM 110kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 244 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Honda Accord VIII Sedan 2.2 DTEC 150KM 110kW 2008-2016 - Oceń swoje auto
4,00
5% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : czuć ze auto nie jest europejskie, jednak mechanicznie jest dopracowane. Dosć miękkie blachy i lakier podatny na parkingowe zarysowania nie powinien odstraszyć potencjalnego nabywcę. Polecam osobom które chcą odskoczyć od niemieckiej technologii.
4,0
Całokształt
Auto naprawdę bardzo fajne, przez 3 lata zdążyłem się do niego przyzwyczaić. Nie sprawia dużych problemów. A jest raczej z tych aut za którymi człowiek się obejrzy idąc do domu.
Wrażenia
4,0
Silnik
Nie przytrafiły się żadne większe problemy. Standarowo części eksploatacyjne typu klocki tarcze płyny. Dodatkowo piasta koła tylnego. I rozszczelnienie wtrysku ale to drobnostki.
4,0
Skrzynia biegów
Wybiera ciasno ale precyzyjnie, wyczuwalne zazębianie. Przełożenia dobrze dobrane do silnika.
4,0
Układ jezdny
Bardzo dobrze trzyma się drogi. Śmiało można wchodzić z większą prędkością w zakręty. Auto nie wykonuje nieprzewidzianych ruchów na trasie. Prędkość swobodna podróżowania dla tego silnika to 160-180.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność w moim modelu jest wystarczająca, dodatkowo czujniki z przodu i tyłu oraz kamera sprawiają ze auto można wcisnąć w najmniejszą parkingową dziurę
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką, bogate wyposażenie sprawia że nie odrywając rąk od kierownicy można sterować telefonem, radiem i nawiewem. Wydając komendy w języku angielskim. Opcja executive +
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dopracowane, nie miałem problemów zima ani latem. Pomimo szyberdachu temperatura pod kontrolą. Po wejściu do nagrzanego auta elektronika podejmuje działania do jak najszybszego schłodzenia wnętrza.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
No niestety tu jeśli chodzi o kierowcę i pasażera z przodu jest ok. Gorzej ma się sprawa z miejscem z tyłu. Dorosłe osoby mogą twierdzić ze mają mało miejsca. I jest to niestety prawda.
3,0
Wyciszenie
Szyberdach oraz cienka blacha powoduje ze nie jest to najcięższe auto. Ale daleko mu do SUVów czy dostawczaków. Jest na tyle cicho ze można spokojnie rozmawiać przy 160
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Oszczędny silnik, nie zużywający oleju. Wymiana oleju co 30tyś km Dodatkowo tańsze ubezpieczenie jak w samochodach niemieckich powoduje ze silnik 2.2 nie jest tak straszny jak go malują
4,0
Stosunek jakość/cena
Nienajgorsze materiały wykończenia wnętrza. Fajne rozwiązania. Solidna tapicerka powodują ze auto wypada trochę lepiej od konkurencji
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Kilka drobnych usterek typu, stłuczony halogen, czujniki parkowania, głośniki. Zażegnane raz a porządnie więcej nie dadzą o sobie znać.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
poważnych usterek w tym aucie nie napotkałem. Technicznie jest naprawdę dobrze wykonany ten samochód.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.2 DTEC 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda Accord VIII Sedan