Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Accord VIII Sedan

Sebek Kubek, 11 lat temu
Silnik 2.2 DTEC 150KM 110kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 120 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Honda Accord VIII Sedan 2.2 DTEC 150KM 110kW 2008-2016 - Oceń swoje auto
3,69
12% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Po prostu podobała mi się wizualnie i przekonało mnie iż auto składane w Japonii
3,0
Całokształt
Daję tylko przeciętnie ze względu na wyciszenie. Co do filtry, to kupując deasla trzeba z tym się liczyć.
Wrażenia
4,0
Silnik
Zaletą hondy accord jest na pewno wyższa bezawaryjność w stosunku do jej europejskich rywali i dobre podejście serwisu w przypadku jakichkolwiek awarii. Dlatego też zdecydowałem się na hondę, a nie ponownie na VW. Dla mnie piętą achillesową w tym modelu jest fatalne wyciszenie wnętrza, tak i ze strony silnika jak i, a może przede wszystkim ze strony zawieszenia. Tragedia. Niestety jakość plastików i ich spasowanie w środku też rozczarowuje. Po 60 tys. zaczęły się pierwsze skrzypienia i popiskiwania w desce. Jadąc po kostce naprawdę słychać i dyskonfort jest duży. Po 70 tys. zacząłem mieć problem z filtrem cząstek stałych. Sukcesywnie co 7-10 tys. tryb pracy awaryjnej i serwis. Po 100 tys. usunąłem.
5,0
Skrzynia biegów
Tu bajka. Klasa sama w sobie.
3,0
Układ jezdny
Drogi trzyma się bardzo dobrze, natomiast wyciszenia pracy zawieszenia w tym samochodzie nie ma.
Komfort
4,0
Widoczność
Mam fabrycznie czujniki cofania z przodu i z tylu i jes OK
5,0
Ergonomia
Fotele z przodu duże, bardzo wygodne. Super. Ergonomia z przodu bardzo dobra. Natomiast z tylu brak miejsca na nogi. Na pewno nie jest to samochód na daleką podróż dał 4 dorosłych osób. Mały bagażnik, o nieregularnych kształtach, co powoduje , iż jest jeszcze mniejszy
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez uwag
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Może i nawet bardzo źle wyciszony.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W trybie mieszanym 8 litrów ropy. Jest OK, ale Passat ze 170 km silnikiem potrafił spalić mniej. Z tym, że jeżdżę dynamicznie i zasad ecco drivingu dzięki Bogu nie stosuję.
3,0
Stosunek jakość/cena
Nie najtańszy. Ale akcyza za silnik 2,2 robi swoje.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Głośniki w drzwiach przednich miałem wymieniane
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Kłopoty z filtrem cząstek stałych. Wgrywanie nowego oprogramowania też nie pomogło

On - zużycie paliwa dla silnika 2.2 DTEC 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda Accord VIII Sedan