Karoseria
: Po prostu podobała mi się wizualnie i przekonało mnie iż auto składane w Japonii
3,0
Całokształt
Daję tylko przeciętnie ze względu na wyciszenie. Co do filtry, to kupując deasla trzeba z tym się liczyć.
Wrażenia
4,0
Silnik
Zaletą hondy accord jest na pewno wyższa bezawaryjność w stosunku do jej europejskich rywali i dobre podejście serwisu w przypadku jakichkolwiek awarii. Dlatego też zdecydowałem się na hondę, a nie ponownie na VW.
Dla mnie piętą achillesową w tym modelu jest fatalne wyciszenie wnętrza, tak i ze strony silnika jak i, a może przede wszystkim ze strony zawieszenia. Tragedia. Niestety jakość plastików i ich spasowanie w środku też rozczarowuje. Po 60 tys. zaczęły się pierwsze skrzypienia i popiskiwania w desce. Jadąc po kostce naprawdę słychać i dyskonfort jest duży. Po 70 tys. zacząłem mieć problem z filtrem cząstek stałych. Sukcesywnie co 7-10 tys. tryb pracy awaryjnej i serwis. Po 100 tys. usunąłem.
5,0
Skrzynia biegów
Tu bajka. Klasa sama w sobie.
3,0
Układ jezdny
Drogi trzyma się bardzo dobrze, natomiast wyciszenia pracy zawieszenia w tym samochodzie nie ma.
Komfort
4,0
Widoczność
Mam fabrycznie czujniki cofania z przodu i z tylu i jes OK
5,0
Ergonomia
Fotele z przodu duże, bardzo wygodne. Super. Ergonomia z przodu bardzo dobra. Natomiast z tylu brak miejsca na nogi. Na pewno nie jest to samochód na daleką podróż dał 4 dorosłych osób. Mały bagażnik, o nieregularnych kształtach, co powoduje , iż jest jeszcze mniejszy
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez uwag
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Może i nawet bardzo źle wyciszony.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W trybie mieszanym 8 litrów ropy. Jest OK, ale Passat ze 170 km silnikiem potrafił spalić mniej.
Z tym, że jeżdżę dynamicznie i zasad ecco drivingu dzięki Bogu nie stosuję.
3,0
Stosunek jakość/cena
Nie najtańszy. Ale akcyza za silnik 2,2 robi swoje.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Głośniki w drzwiach przednich miałem wymieniane
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Kłopoty z filtrem cząstek stałych. Wgrywanie nowego oprogramowania też nie pomogło
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 DTEC 150KM 110kW
[l/100km]