wygląda lepiej niż dobrze, jeździ lepiej niż dobrze no i może się nie rozpadnie bo to honda, prosto z japonii.
Wrażenia
5,0
Silnik
bardzo elastyczny, cichy, bardzo dobrze przyspiesza powyżej 120km/h.
5,0
Skrzynia biegów
wydawało by się że szósty bieg nadaje się tylko do płynnej jazdy ze stałą prędkością ale auto doskonale przyspiesza również na tym biegu. biegi wskakują bardzo precyzyjnie.
5,0
Układ jezdny
doskonały, honda poprostu łyka zakręty dzięki dość twardemu zawieszeniu. na nierównościach potrafi wytrząść drobne z kieszeni.
Komfort
4,0
Widoczność
z przodu ok, z tyłu widać niewiele, przydałyby się czujniki.
4,0
Ergonomia
na pierwszy rzut oka konsola wydaje się być skomplikowana ale to tylko pierwsze wrażenie, obsługa przebiega dosyć intuicyjnie, wszystko pod ręką.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zastrzeżen
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
na te gabaryty auta mogłoby być lepiej ale nie ma na co nażekać.
5,0
Wyciszenie
ciche samochody przy nowym acordzie bydają się jakby nie były ciche, wyciszenie doskonałe nawet przy 180km/h.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
nie jest źle, spala średnio 6.5l/100km biorąc pod uwagę że masa przekracza 1600 kg to bardzo dobry wynik.
4,0
Stosunek jakość/cena
jakość dobra, zobaczyny jak czas na nią zadziała, narazie nie żałuję zakupu.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 DTEC 150KM 110kW
[l/100km]