Zalety - mocny silnik, niezła skrzynia biegów, niezłą frajdą jest jazda na sekwencji, ale to niekonieczne. Dużo miejsca z przodu, z tyłu już gorzej - wystarczy, ale konkurencja jest lepsza. Zawieszenie wersji przed FL i modernizacją jest znakomite do szybkiej jazdy po dobrych drogach, ale na naszych lokalnych wybojach już gorzej, dosyć twarde, poza tym trzeba bardzo uważać na koleiny. Mogę potwierdzić wymieniane w innych opiniach wady - delikatny lakier, awaryjne głośniki w przednich drzwiach (jeden wymieniłem na gwarancji). Nie polecam zastosowanych w moim egemplarzu opon - Yokohama dB70, mimo rotowania zząbkowały, pewnie nie bez powodu rok później Accordy sprzedawano już na Bridgestoneach. Ale ogólnie jestem bardzo zadowolony - auto jest z charakterem, daje sporo zadowolenia z jazdy, a sprawdzone rozwiązania - wolnossący silnik z pośrednim wtryskiem i hydromechaniczny automat, choc mniej ekonomiczne, chyba jednak rokują lepszą trwałość i niezawodność niż wyciśnięte turbo z dwusprzęgłówką.
4,0
Skrzynia biegów
Praca w trybie automatycznym mogłaby być lepsza - nie zawsze daje się łatwo sterować samym tylko \"gazem\" i trzeba skorygować łopatką.
4,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Ten model w Polsce kosztował ok. 130-140 tys. - za to auto to jednak o wiele za dużo, a przecież to tylko \"mieszczanin szlachcicem\"...
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Awaryjne głośniki w drzwiach przednich.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 VTEC 201KM 148kW
[l/100km]