Naprawdę dobrze, może brakuje turbo ale wiadomo to Honda. Ktoś wyżej pisze, że nie widzi różnicy pomiędzy pojemnością 2.0 a 2.4 (zapewniam że jest ogromna różnica i kolega nie jeździł chyba słabszą wersją). Powyżej 6tys obrotów silnik wydaje odgłos startującego odrzutowca :):):)
5,0
Skrzynia biegów
Super.
5,0
Układ jezdny
Układ jezdny doskonały na dobre NIE POLSKIE drogi.
Komfort
4,0
Widoczność
Trochę przeszkadzają przednie słupki ale to już norma w nowych samochodach.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu. Można się doczepić do gałki głośności a zmiany stacji (duża pomylona z małą) ale i tak zmienia się wszystko z kierownicy.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko nagrzewa, nic nie paruje. Klima bez zastrzeżeń.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przód idealnie, super trzymają i dużo miejsca. Z tyłu mało miejsca na nogi pasażerów przy maksymalnie odsuniętych przednich fotelach. Porównując do mojej ostatniej pomyłki czyli VW PASSAT 2007 zdecydowanie mniej miejsca z tyłu !!!
4,0
Wyciszenie
Od 230km/h zaczyna gwizdać lewa uszczelka od relingów i podskakuje przednia maska ! Uważam że mogli troszkę popracować nad wyciszeniem.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na pojemność 2.4 spalanie tylko litr więcej niż przy silniku 2.0. 11 litrów jazdy po mieście w korkach to wg mnie naprawdę dobry wynik przy tej pojemności silnika. Passat 2.0 Diesel 170 KM palił mi 9 litórw w tych samych warunkach. Koszty przeglądów znośne około 700zł.
4,0
Stosunek jakość/cena
Cena za wysoka, dobija akcyza.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wymieniony głośnik od strony pasażera :) wada fabryczna. Chyba jeden z ostatnich samochodów klepanych w JAPAN, raczej nie powinno być problemów w przyszłości.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
NIC
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 VTEC 201KM 148kW
[l/100km]