Auto aspirujące do klasy premium , najsłabszy element to wyciszenie wnętrza. Absolutnie premium wykończenie wnętrza (skóra także na drzwiach , imitacja tytanu i lakieru fortepianowego , różne faktury plastików)- za takie coś w np. audi należy sporo dopłacić.
Wrażenia
5,0
Silnik
Dynamiczny silnik, bardzo elastyczny ,nie krztusi się , kiedy jedzie się wolniej na wyższych biegach.
5,0
Skrzynia biegów
Najlepsza skrzynia manualna jaką spotkałem.
5,0
Układ jezdny
Twarde zawieszenie , bardzo dobra stabilność podczas jazdy . Jazda po dziurawych drogach niestety niezbyt przyjemna , coś za coś.
Komfort
4,0
Widoczność
Bez problemów i bez rewelacji , czujniki parkowania bardzo pomocne.
4,0
Ergonomia
Po przesiadce z toyoty avensis nie odczułem specjalnych różnic w obsłudze. Mniejsza przestrzeń bagażowa.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja z wywietrznikami dla pasażerów tylnych siedzeń (prawie 3 strefa) ,wreszcie moje dzieci przestały marudzić , że jest im za ciepło , podczas gdy ja zamarzałem.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy super , dla siedzących z tyłu gorzej.
Bagażnik też średnio.
3,0
Wyciszenie
Głośniej niż w toyocie avensis , z której się przesiadłem.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie wybiera się najmocniejszej wersji dla ekonomiki , lecz odczuwania przyjemności z jazdy.
5,0
Stosunek jakość/cena
Podobnie skonfigurowane audi a4 (silnik 211km, identyczne wyposażenie to wydatek większy o 50 000.
Sporo testowałem oba samochody i aż takiej różnicy nie odczułem.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak usterek
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak usterek
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 VTEC 201KM 148kW
[l/100km]