Prawo jazdy posiadam 25 lat i nigdy nie miałem auta które przez 4 lata by się nigdy nie zepsuło! We wcześniejszych autach to jak się rok udało przejeździć bez usterki to sukses. A honda to nie ma znaczenia czy krótkie dystanse czy 300 km po niemieckiej autostradzie z v/max i nic się nie dzieje! Który z turbo by tak dał radę. Czasami koledzy z audi i bmw się pytają ile części kosztują a ja oprócz filtrów i akumulatora to nic nie wiem. Super auto trochę jak najlepszy, wierny przyjaciel. Komfort, spalanie, układ kierowniczy, hamulce, skrzynia biegów dla mnie również super. Wady to wsiadanie na tylną kanapę, średni bagażnik i słaby lakier szybko rysujący się. Chciałbym żeby wszystkie auta miały takie wady.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak na 2.0 to dynamika jest w porządku a spalanie i bezawaryjność to najwyższy poziom inżynierii samochodowej. Tylko 3,7 litra oleju tania wymiana i żadnych dolewek!
5,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą bez problemu. Krótka gałka i dużą precyzja.
5,0
Układ jezdny
Nie za miękkie nie za twarde. Auto się dobrze prowadzi w zakrętach i odpowiednio resoruje.
4,0
Karoseria
Wygląd w sedanie jest świetny. Lakier się szybko rysuje.
Komfort
5,0
Widoczność
Dobra widoczność.
4,0
Ergonomia
Bagażnik mogły być bardziej foremny.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzeżeń.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca z przodu z tyłu tak sobie.
4,0
Wyciszenie
Przy szybkiej jeździe tak po 190 km już się robi na prawdę głośno.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Brak awarii.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jest bardzo dobrze.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak awarii
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak awarii
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 VTEC 156KM 115kW
[l/100km]