Samochód w pełnie spełnia moje oczekiwania. Zwinny, łatwo wchodzi w zakręty i trzyma się drogi jak po szynach. jak na tak duży samochód o sprej wadze to nie wiele pali, jeśli oczywiście nie korzysta się zbyt często z górnych partii obrotów.
Wrażenia
5,0
Silnik
Pracuje jedwabiście i miękko, bardzo cicho, jednak po przekroczeniu 4500 obrotów pokazuje na co go stać. Bardzo równomiernie przyspiesza i niewiele pali.
5,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą sprawnie, nie zacina się. Przede wszystkim bieg wsteczny wchodzi bez problemów co w starszych Hondach nie było regułą. Powyżej 100 tyś koniecznie należy wymienić olej w skrzyni, która wówczas lepiej pracuje.
4,0
Układ jezdny
Sprawnie porusza się po nierównościach, nie jest przesadnie twardy, dosyć sprężysty. Zawieszenie pracuje raczej cicho i nie hałasuje.
3,0
Karoseria
Kształt bryły jest bardzo ładny, jednak faktem jest, że lakier cieniutki i miękki jak do włosów.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność do przodu bardzo dobra, do tyłu kiepska. Trzeba umieć korzystać z lusterek podczas cofania.
4,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką i na swoim miejscu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przewietrzanie auta jest w porządku. W zimne dni ogrzewanie tez daje radę.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca z przodu jest pod dostatkiem, jednak tył trochę rozczarowuje przy wzroście pow. 1,90m.
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobre. Silnik słabo słyszalny na niskich obrotach.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny części nie odbiegają od innych marek japońskich, które są trochę wyższe niż niemieckie czy francuskie. Na szczęście nie trzeba za wiele naprawiać.
5,0
Stosunek jakość/cena
Kosztuje więcej niż porównywalne auto z Japonii, ale warto zapłacić.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na razie brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 VTEC 156KM 115kW
[l/100km]