Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Accord VIII Sedan

Jakub, 7 lat temu
Silnik 2.0 VTEC 156KM 115kW
Rok produkcji 2013
Przebieg: 123 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Honda Accord VIII Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW 2008-2016 - Oceń swoje auto
4,08
Podobnie do średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Cichy i oszczędny silnik
4,0
Całokształt
To jest stateczna limuzyna, która niestety wygląda na szybszą niż jest w rzeczywistości. Nie psuje się, mało pali, nowocześnie wygląda ale nie pojedzie zbyt dynamicznie i dlatego nie kupiłbym go drugi raz. Jeździłem też Oplem Astra silnik 1.4 benzyna turbo 120 KM i było o niebo lepiej. Tam czuć, że to auto jedzie. Być może odczuwanie przyspieszenia to właśnie kwestia turbiny.
Wrażenia
3,0
Silnik
156 koni, automat, słabo przyspiesza, trzeba go mocno cisnąć żeby jakoś jechał. Poniżej 5.000 niewiele się dzieje, ten silnik jest po prostu za słaby. Jedziesz np. po autostradzie 100 km/h bo ci wyjechała ciężarówka, za tobą zbiera się rządek aut, ciężarówka zjechała na prawy pas (myślisz) no to jazda - gaz w podłogę i ... silnik wyje do czerwonego pola a samochód ledwo przyspiesza. Wygląda to tak jakbyś nie chciał wyprzedzać a ja chcę i to bardzo! Tym autem nie da się dynamicznie przyspieszać.
4,0
Skrzynia biegów
Automat - dobrze zmienia biegi ale troszkę powoli (DSG jest szybsze) Ma łopatki przy kierownicy i manualny tryb zmiany biegów - nie korzystam z tego w ogóle ale sprawdzałem, że działa.
4,0
Układ jezdny
Twardy, mało komfortowy Hamulce - REWELACJA - jakbyś rzucił kotwicę Układ kierowniczy - dość czuły Przy wietrznej pogodzie, na autostradzie rzuca autem pow. 120 km/h
Komfort
4,0
Widoczność
Twarde zawieszenie Widoczność - do przodu jest OK, do tyłu wg. mnie przeciętnie. Ma czujniki parkowania z tyłu i przodu (można je dezaktywować) i to ułatwia parkowanie. Ksenony - fajnie świecą w nocy ale jak poleje deszcz to nic nie pomoże, widoczność spada. Bajer - doświetlanie zakrętów przy małej prędkości.
4,0
Ergonomia
Zestaw bluetooth - fatalny, ciężko go połączyć z telefonem. Fotele są OK ale do wygody Volvo im daleko, jest regulacja odcinka lędzwiowego. Wszystkie przyciski są pod ręką. Otwieranie centralnego zamka: naciskasz raz otwiera tylko drzwi kierowcy, naciskasz dwa razy otwiera wszystkie drzwi. Dla mnie bez sensu i nie zawsze działa. Jak zablokujesz centralny zamek od środka to nie otworzysz go klamką od wewnątrz tylko i wyłącznie guzikiem do centralnego z.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Cichy wentylator nawet na wysokich obrotach. Klimatyzacja niezbyt wydajna. Silnik bardzo szybko się nagrzewa.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jest OK, z tyłu mogłoby być więcej miejsca na nogi.
4,0
Wyciszenie
Przy stałej prędkości jest bardzo dobre, nawet na autostradzie. Powyżej 5.000 jest troszkę głośny ale całokształt jest bardzo dobry. Można jeździć dalsze trasy bez bólu głowy.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnio 8,5 litra na 100 km Jestem bardzo zadowolony i zdziwiony, że tak mało pali. Spodziewałem się średnio 10 l
4,0
Stosunek jakość/cena
Auto warte swoje ceny.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic się nie zepsuło do tej pory ale mam go dopiero 3 m-ce.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 VTEC 156KM 115kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda Accord VIII Sedan