Ogólnie fajne auto , charakteryzuje się ładną stylistyką nadwozia.Samochód raczej na dłuższe trasy a nie do miasta .Dla rodziny pięcioosobowej morze być za mały gdyż miejsca z tyłu jest mało.Czasami mogłoby być więcej mocy ale co dla kogo , można wybrać silnik 2,4 podobno jeszcze jest lepszy.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo dobra bezawaryjna jednostka.Do uzyskania pełnej mocy potrzebuje wyższych obrotów ,dopiero po czterech tysiącach zaczyna ładnie jechać kwestia przyzwyczajenia szczególnie jak ktoś jezdził dieslem. .
5,0
Skrzynia biegów
Biegi dobrze wchodzą ,jeśli chcemy jechać ekonomicznie to na szóstce możemy nawet 70 km/h ale jeśli chcemy szybko przyśpieszyć to; 1-60km/h , 2-100km/h , 3-140km/h.
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie wielowachaczowe spełnia swoje zadanie szczególnie da się to odczuć na zakrętach przy dużych szybkościach,dobrze trzyma się drogi.
Komfort
4,0
Widoczność
Samochód jest niski także rewelacji nie ma ale może być.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu .
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zimo szybko się nagrzewa a latem dobrze chłodzi.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu ok. ale z tyłu miejsca jest nie za dużo przy tych gabarytach auta mogłoby być lepiej.
3,0
Wyciszenie
Wyciszenie mogłoby być lepsze szczególnie da się to odczuć przy wysokich obrotach silnika.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na razie samochód bezawaryjny to żadnego wydatku nie było jeśli chodzi o spalanie to wiadomo benzyny spali ze dwa litry więcej niż diesel ale za to koszty serwisowe mniejsze.
4,0
Stosunek jakość/cena
Cena samochodu dosyć wysoka ale za to mamy auto raczej bezawaryjne chyba że mamy pecha albo ktoś nas oszukał wiadomo na Polskim rynku większość samochodów ma przekręcone liczniki.Za tą cenę auto mogłoby mieć lepszy lakier.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Do tej pory nic.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic wiadomo HONDA a nie jakiś tam Niemiecki szrot tsi.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 VTEC 156KM 115kW
[l/100km]