Samochód bardzo ładnie się prezentuje. Super jakość do ceny. Polecam kupno z wyprzedaży, jeśli ktoś nie jest wybredny w kolorach nadwozia. Można sporo zyskać. Na początku pojemność bagażnika może odstraszyć, ale jest większy niż się wydaje. Pod warunkiem, że nie wozi się wózka dla dzieci.
Lakier może niektórym wydawać się miękki lub za miękki. Na szczęście łatwo i szybko można wyeliminować rysy na lakierze.
Widać, że samochód został dobrze zabezpieczony antykorozyjnie. Mimo wszystko, polecam dodatkową konserwację, jeśli ktoś zamierza długo Accordem jeździć.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik bardzo dobrze chodzi, dźwięk miły dla ucha, a przy wyższych obrotach nie czuć, aby tego nie lubił. Olej silnikowy 0W20 jest ciężko dostępny, więc przy pierwszej wymianie padło na oryginalny od Hondy. Do wykręcenia filtra oleju potrzebny jest klucz nasadowy do filtrów.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia pracuje idealnie. Jest tryb sekwencyjny i myślałem, że często trzeba będzie używać, a tu miła niespodzianka - biegi zmieniają się wtedy kiedy sam bym je zmieniał. Zmiana biegów bardzo płynna i nie wyczuwalna.
5,0
Układ jezdny
Samochód pięknie trzyma się drogi. Zamieniłem oryginalne opony BRIDGESTONE na całoroczne FALKEN. Na zakrętach idealnie trzyma się drogi, a na prostej nie ma potrzeby korekcji toru jazdy. Zawieszenie dobrze tłumi nierówności.
Komfort
5,0
Widoczność
Mimo braku kamery cofania, widoczność jest bardzo dobra. A dzięki czujnikom parkowania nie ma kłopotów z parkowaniem w ciasnych miejscach. Słupki boczne nie zasłaniają widoku, a lusterka są duże.
5,0
Ergonomia
Wszystko jest tam gdzie powinno być. Jedyne moje zastrzeżenie to do miejsca na napoje/kubki - mogło by to być bliżej radia, a nie na prawo od hamulca ręcznego. Na szczęście to mi nie przeszkadza.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo szybkie nagrzewanie/schłodzenie wnętrza. Panel klimatyzacji działa intuicyjnie bez potrzeby zaglądania do książki instrukcji. Bardzo łatwy dostęp do wymiany filtra kabinowego, bez użycia narzędzi.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy i pasażera siedzącego z przodu jest sporo miejsca. Mniej miejsca będzie na tylnych fotelach, zwłaszcza gdy się ma małe dzieci w fotelikach. Przy wkładaniu/wyjmowaniu fotelików z ISOFIX należy uważać, aby nie porysować samochodu.
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobre wyciszenie wnętrza i to bez znaczenia czy się jedzie w mieście, czy też po autostradzie. Brak jakichkolwiek niechcianych szumów wiatru.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mile zaskoczony byłem spalaniem na trasie na poziomie 6.3L/100km przy tych gabarytach samochodu. W mieście oczywiście spalanie wzrasta do 7.8L/100km, ale uważam, że jest to bardzo dobry wynik. Poprzedni mój samochód palił więcej.
5,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo dobry stosunek jakości do ceny. Zwłaszcza, że samochód został zakupiony w wyprzedaży rocznika 2014, a trafił się Accord z rocznika modelowego 2015. Wyszło taniej niż za Hondę Civic jaką chciałem kupić.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ciężko ocenić po kilku miesiącach użytkowania i dopiero z przebiegiem 2100km.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Ciężko ocenić po kilku miesiącach użytkowania i dopiero z przebiegiem 2100km.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 VTEC 156KM 115kW
[l/100km]