Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Accord VIII Sedan

Tomek77, 9 lat temu
Silnik 2.0 VTEC 156KM 115kW
Rok produkcji 2014
Przebieg: 1 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Honda Accord VIII Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW 2008-2016 - Oceń swoje auto
5,00
19% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Silnik i wygląd (czarny na alufelgach "17). Rewelacją jest też automatyczna zmiana świateł mijania na długie i odwrotnie.
5,0
Całokształt
Wybierałem między nową Mazdą 6 a Accordem. Po jazdach próbnych sprawa wyglądała tak - Mazda 6 na plus: przestronniejsza, większy bagażnik i niby nowsza technologia - na minus: dużo wyższa cena (ok. 20 000 PLN bo Accord był w promocji), lekka i delikatna, głośna powyżej 120kmh. Accord na plus: sprawdzony silnik, bardzo dobra cena za rocznik 2014, mam wersję Lifestyle, czyli prawie wszystko bez skóry, super wnętrze i wyciszenie - na minus: nieforemny bagażnik i trochę większe spalanie niż w Maździe.
Wrażenia
5,0
Silnik
Uwielbiam silniki Hondy. 2.0 iVTEC jest na łańcuchu, nie trzeba wymieniać rozrządu, tylko lać olej i jazda. Podoba mi się że nie turbodoładowania, i że spala w zależności jak się mu depnie, czyli od 6,0-12,0 litrów.
5,0
Skrzynia biegów
Super, nic nie haczy. Krótkie przełożenia, bajka.
5,0
Układ jezdny
Chodzi jak po szynach, pewniejszy niż w Maździe 6. Zero bujania jak w Citroenie C5.
Komfort
5,0
Widoczność
Nie ma się do czego przyczepić. Poza tym mam z przodu i tyłu czujniki parkowania. Lusterka boczne są OK.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu. Nie za dużo (jak w Citroenie C5) i nie za mało przycisków.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie ma się do czego przyczepić. Klima dwustrefowa fajnie działa, autko się szybko nagrzewa.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Co niektórzy narzekają, że z tyłu jest mało miejsca. Dla mnie jak najbardziej OK, mam dwóch synów i nic im z tyłu nie brakuje. Z przodu super dla kierowcy i pasażera.
5,0
Wyciszenie
Dużo lepiej niż w Maździe 6, silnika prawie w ogóle nie słychać, jazda na trasie też super, żadnych świstów, drgań maski i innych uciążliwości jak u konkurencji.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Biorąc pod uwagę dopracowanie i bezawaryjność Accorda auto jest na pewno warte swojej ceny. Cieszę się, że nie muszę wymieniać rozrządu, turba, dwumasy, dpfa i innych pierdół, z którymi borykają się użytkownicy tych niby "nowoczesnych" zdownsizingowanych diesli. Spalanie jest jak na masę własną auta (1430 kg) wręcz rewelacyjne (7,0 l/ 100 kmh). Jeżdżę 30% miasto i 70 % trasa (80-120kmh). Zamienników jest mnóstwo. Do ASO niekoniecznie zamierzam jeździć.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniądze (promocja i dodatkowe rabaty+ gratis OC/AC) nie ma nic lepszego na rynku. W kolorze czarnym auto prezentuje się fantastycznie. Auto na rynku wtórnym trzyma cenę jak ŻADNE inne. Szkoda tylko, że zakończono produkcję Accorda na rynek europejski, no ale może jeszcze zmienią zadanie:-)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie ma i raczej nie powinno być:), bo to przecież Honda. Jeździłem 16 lat Civiciem VI, zrobiłem nim 320 000 km i NIC się nie psuło. Mam nadzieję, że z Accordem będzie tak samo.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie ma i raczej nie powinno być:), bo to przecież Honda. Jeździłem 16 lat Civiciem VI, zrobiłem nim 320 000 km i NIC się nie psuło. Mam nadzieję, że z Accordem będzie tak samo.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 VTEC 156KM 115kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda Accord VIII Sedan