Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Accord VIII Sedan

Tomek501 , 12 lat temu
Silnik 2.0 VTEC 156KM 115kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 23 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Honda Accord VIII Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW 2008-2016 - Oceń swoje auto
4,54
8% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : ładny, świetnie złożony, małe szczeliny, lekkie zamykanie.
4,0
Całokształt
Od 1,5roku chcę coś napisać super, bo Honda, bo Japonia, ale to normalny zwykły samochód. Owszem bardzo ładny, zapewne technicznie b.dobry ale Hondzie chyba " uciekło to coś"... Zresztą średnia pkt wpisujących też coś " mówi". Honda to jednak Honda, kupiłbym kolejny model.
Wrażenia
5,0
Silnik
Samochód ciężki, silnik wydaje się trochę za słaby w niskich obrotach, potem już dobrze ale głośniej. Bardzo mało pali. Elastyczność dobra.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo dobra, krótki drążek. Bardzo rzadko ale jednak czasami zgrzytnie z 1 na 2. Reszta OK.
4,0
Układ jezdny
Czasami z przodu coś stuknie. Czuć, że samochód jest ciężki. Wg. mnie dość mocno się przechyla na zakrętach. Prowadzi się jednak bardzo dobrze.
Komfort
5,0
Widoczność
Dal mnie w porządku. Trochę pancernik. Widać przednią maskę. Duże lusterka na plus.
5,0
Ergonomia
Super.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nic nigdy nie zaparowało nawet bez klimy. Jeśli wentylacja na "off" to po " on" klima się załącza. Wg. mnie niepotrzebnie, powinna pracować tylko dmuchawa. Ale to szczegół. Szybko chłodzi, szybko grzeje.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca i pasażer dobrze. Do tyłu trudno się dostać - wąskie drzwi. Raczej tył dla dzieci. Przy tym modelu rodzinnym jest OK.
4,0
Wyciszenie
Byłem przekonany, że będzie ciszej. Silnik słychać, oczywiście tragedii nie ma, ale oczekiwałem więcej spokoju.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jestem zadowolony. Niskie spalanie, ceny przeglądów na bardzo przyzwoitym poziomie. Zrezygnowałem ( Honda akceptuje, dostaje się nową gwarancję ) z ustawień komputera co do wymiany oleju i robię raz na rok lub 20000km. Za dużo i za często się działo... nie widzę potrzeby biegać do serwisu co 8-9 tys.km. Silnik jest niezawodny.
5,0
Stosunek jakość/cena
Porównywalna w klasie, a więc, że to Honda z Japonii to b. dobrze. Na pewno dobra odsprzedaż i cena.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
coś tam skrzypnie, czasami stuknie, nie mogę zlokalizować a strasznie mnie to denerwuje ( w takim modelu zwłaszcza, kasa/klasa! Skrzypi czasami pedał sprzęgła. Bardzo delikatna przednia szyba - odpryski nie wiem skąd. Skrzypi podparcie lędźwiowe.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
przy 17.000km wymienione sprzęgło. Nie moja wina! Falująca przednia pokrywa silnika, od około 160km/h do końca, a swobodnie może być i 230km/h( licznikowe). Wymiana uszczelki zlikwidowała efekt.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 VTEC 156KM 115kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda Accord VIII Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
Średni koszt przejechania 100 km
39,50 zł
9,3
l/100km
10,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda Accord VIII Sedan