Nowoczesne auto jeszcze lepiej dopracowane od poprzednika
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik lubi wysoki obroty wysoka kultura pracy . Jedziesz na piątym biegu i czasem trzeba zredukować na dwójke przy wyprzedzaniu np ciagnika i to jest wlaśnie piękne, ciagnie az do czerwonego pola!
5,0
Skrzynia biegów
precyzyjna nic nie haczy
5,0
Układ jezdny
sztywne to nie francuz i nie wygina sie na zakretach jak łódka
Komfort
5,0
Widoczność
ok sa czujniki
5,0
Ergonomia
mi sie podoba skok jakościowy materiałów wnętrza z poprzedniego modelu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
nic nie paruje jest ok
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu zrobilo sie jeszcze bardziej przestronnie zwłasza na szerokośc niz w poprzedniej generacji accorda, z tyłu nie siedzę nie wiem
5,0
Wyciszenie
znowu czuć rożnicę jak w poprzedniku super ale opony tez wazne.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na 2.0 super zależy duzo od kierowcy ja mam cięzką nogę
5,0
Stosunek jakość/cena
Za jakość trzeba płacić i dlatego smiesza mnie komentarze innych uzytkowników i ich kłopotach np nieudany passat b6 albo kłopotliwe francuzy renault peugeot (elektronika) Honda Accord jest niezawodna i produkowana w Japonii polecam
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic dlatego znowu wybrałem Honde!
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Perfekcja nawet oleju nie trzeba dolewac wystarczy od wymiany do wymiany, łancuch rozrzadu swiety spokój Mój starszy accord zrobił 240tys bez żadnej usterki sprzedałem z żalem ale teraz mam kolejną generacje i zobaczymy czy tez tak udana!
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 VTEC 156KM 115kW
[l/100km]