Przeniesienie napędu
: skrzynia biegów w raz ze sprzegłem jest idealna
4,0
Całokształt
w mojej ocenie do doskonałości brakło accordowi trochę bardzej elastycznego zawieszenia.Póki co jestem z niego bardzo zadowolony.
Wrażenia
5,0
Silnik
kultura pracy z zacięciem sportowym jak ktoś lubi dynamiczną jazdę to naprawdę polecam, tylko ten silnik lubi pracę na wysokich obrotach wiec nie bedzie dynamiczny na 5-tym biegu przy 80km,
5,0
Skrzynia biegów
skrzynia chodzi idealnie jestem pod bardzo dużym wrażeniem biegi płynnnie i bez najmnieszego zgrzytów wchodzą.
4,0
Układ jezdny
trzeba uczciwie przyznać że ten samochód jest twardy !! ale za to świetnie trzyma sie drogi.
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bardzo dobra
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
siedzenia wyśmienite bardzo dużo miejsca masz wrazenie jazdy sportowym samochodem ja osobiście uwielbiam w nim siedzeć a zdarza sie czasem nawet spać na trasie to tak wygodnie nie społo mi się jeszcze w żadnym aucie.
3,0
Wyciszenie
przy dużych predkościach niestety słuchać opór powietrza co przy 150km nie powinno nic byc słychac. A przy 200km raz słyszałem gwizd w srodku przy szybie kierowcy co mnie zdziwiło i zwolniłem może to takie japoński sposób na nie przekraczanie 200km
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zużycie paliwa zależy od jazdy rekord spalania u mnie to na odcinku 360 km 6,7 L ale można było zasnąć za kierownicą. Średnio pali 8 litrów tylko jestem raczej z tych spokojnych kierowców wiec nie wiem co bedzie przy bardzej agresywnej jeźdze.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
przejechałem tym autem 36 tys i nie mam żadnych usterek póki co.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 VTEC 156KM 115kW
[l/100km]