Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Accord VIII Sedan

becio, 14 lat temu
Silnik 2.0 VTEC 156KM 115kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 16 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Honda Accord VIII Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW 2008-2016 - Oceń swoje auto
3,92
7% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : silnik mnie zaskoczyl bo myslalem ze Hondy to Żylety nawet w motorach podstawowch, a okazuje sie ze nie do konca, strasznei zbesztalem ten silnik w mojej opinii ale czasem poscigac sie z matizami na trasie mozna, takze jest satysfakcja. mialem mondeo w gazie 1.8 110KM, które wciaz jest u mnie w rodzinie u brata i tez wsiadam jeszcze czsem do niego i mowie wam z reką na sercu: myslalem ze nie ma buta, ale w porównaniu z tą hondą naprawde dobrze chodzi i jest zrywny, a moje porónianie hondy 2.0 156KM do 1.6 115KM znajduje tu pełne uzasadnienie, kto niezan powie ze te dwei litry to chyba 1.6....
4,0
Całokształt
jest ok, dobra prezencja podkresla twój status, nowoczesna sylwetka itp. jest ok.
Wrażenia
3,0
Silnik
niestety brakuje tu momentu obrotowego i mocy szczególnie między 0-3500 obrotów. właściwie mozna powiedziec ze jedzie sie nim jak jakims 1.6 115KM a nie 2.0 156KM. zdecydowałem sie opisac ten sredni silnik bo np 2.0 FSI 150KM w Passacie 2007r to dopiero poezja Kochani, idzie z samego dołu bez zadnej i nie trzeba czekac do 4tys obr zeby zaczął porządnie przyspieszac, a i tak mozna go do tych 6 czy ponad 6 tysiecy kręcić - to tytułem porównania. mam wrazenie ze chocby ten FSI leciutką rączką moze stawac z 2.4 201KM Hondy. znam tego passata w fsi bo moj ojciej posiada i czasami w niego wsiadam. accord 2.0 owszem niezle idzie jak sie go nakręci, ale nie kazdy ma czas czekac do 4 tys... - przynajmniej jesli sie startuje spod swiatel, gdzie do tego pieprzony ESP zdławia go i dopiero potem auto rusza z kopytem - porażka -trzeba to podkreslac jako wadę na litosc boską niech z tym cos zrobią - nieraz czlowiek musi uciec spod swiatel itp i trzeba szybko myknąć a tu takie cos...lipa. na trasie: no jak juz sie zredukuje np przy 60 do dwójki to idzie, potem trójka tez idzie itd, ale ciągle jest to ale...jak na 156KM za słaby but- jak mowie niemieckie FSi 2.0 150KM lub 1.8 160KM FSi - nasze kochane hondy 2.0 zostają za nimi w tyyyyle.. pozatym silnik wyciszony, cicho pracuje, wewnątrz b. cicho i komfortowo - spalanie takie jak w VW.
5,0
Skrzynia biegów
krótkie skoki, do tego lekko i tak jak powinno byc w idealnej manualnej skrzyni, cacunia.
5,0
Układ jezdny
wszystko lux, agresywniej jedziesz to masz wrazenia ze sie usztywnia i idzie jak po szynie, jak spokojnie jedziesz jest gracja i komfort. lux.
Komfort
3,0
Widoczność
lipa do tylu, no ale cos kosztem ladnego nadwozia. generalnie spoko mozna dac rade.
4,0
Ergonomia
okejowsko jest.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
wszystko ok oprócz tego ze jak klime na pare dni wyłacze i potem włącze to smierdzi niemilosiernie.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu ok bardzo wygodnie. z tylu porazka ciasnota jak w seacie ibiza.
5,0
Wyciszenie
cichutko - to swiadczy o dobrej klasie, daje wyzszy komfort niz konkurenci w sredniej klasie, wyciszenie daje poczucie jazdy np a6, bmw5
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak jedziesz nei naciskając prawie bez gazu na trasie, miedzy 55-90 ciagle niemal na 6 biegu to Ci spali 6.2-6.4. jak zaczniesz na tej trasie troche redukowac, krcic po 6000 i wiecej to ci na trasie wyjdzie tak z 8.0l. po wawie jezdze delikatnie to pali 10,7l jak zmieszam troche trasy i wawe to mi srednio wychodzi 8,5l. daje rade. pytanie tylko czy jak by wlac 98 jakąs verve to czy but byłby lepszy?
5,0
Stosunek jakość/cena
kupilem ją w 2009 r w lipcu w salonie jako nową jednakze z rocznika 2008 - przyjechala z moskwy bo tam sie m.in. niechcialy sprzedac. w hondzie mowią ze jakosc jej wyk jest ta sama co i dla Polski, wszak wszystkei accordy skaldaja w Japonii. dalem za nią 82 900 wersja komfort, ale hgeneralnie wszysto ma, zalowalbym wydac ze 120 tys za wersję z bajerami a wciaz z tym mulowatym 2.0 156KM, a zatem uwazam ze dokonalem b dobrego zakupu.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
narazie spoko, ale co to za przebieg...15 000. na wymiane oleju komputer mnie zawolal po 10tys km (ponad 400zł) , teraz mnie juz 10 dni dzien w dzien wola na nastepny przegląd ponoc za 320zł. aby dotknąć jak bede mial 20tys i znow bede musial jechac na nastepny olej... czyli srednio co 3 mies bede w serwisie - to ta niezawodność???? jak by moj dziadek w syrence wszystko tak wymienial co pare tysiecy to ta syrenka przezyła by chyba nie tylko dziakda ale i moja nową hondę. CWANIAKI TE MIKROPROCESORKI.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
STUKA w schowku na okulray preciw słoneczne - wkurza mnie to, musze skolowac kawalek gumki lub zapalke i zlikwidowac skrzypienie. acha sporo ludzi pisze ze fotel im puka - ja tez myslalem ze mi puka, ale to pukal pas bezpieczenstwa od strony pasazera przy przednim fotelu, zawila sie poprosu i stuka w slupek - moze u was to tez to... lakeir do dupy -dotnknalem parer razy delikatnie paznokciem przy klamce i juz jest tak zrysowane jakby auto mialo nie 15tys a 150tys najechane.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 VTEC 156KM 115kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,4
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda Accord VIII Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
Średni koszt przejechania 100 km
39,50 zł
9,3
l/100km
10,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda Accord VIII Sedan