Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Accord VIII Sedan

Piotr z Zakopanego, 14 lat temu
Silnik 2.0 VTEC 156KM 115kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 35 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Honda Accord VIII Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW 2008-2016 - Oceń swoje auto
4,69
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Zakochałem się jak wszedłem do salonu, wysłałem tylko zdjęcie żonie i w tym samym dniu je kupiłem. Dziś wciąż faktem jest, że mało tych samochodów na polskich drogach, ale i nawet w Europie. TYm bardziej cieszę się, że mam tak niezawodne auto i oryginalne.
5,0
Całokształt
Mam to auto już dwa lata i dziś kupiłbym to samo. A stosunkowo często wymieniam samochody. średnio co 1,5 roku
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik pracował w różnych warunkach, w Rumunii, w Grecji, no i w Polsce. Cieszy, gdy go słychać w momencie znacznego dodania gazu, a radzi sobie z dobrym przyspieszeniem nawet na znacznych podjazdach. Jedyne co zauważyłem, to znaczny spadek kilometrów do sugerowanego przez komputer pokładowy przeglądu w czasie, kiedy pokonywałem kolejne wzniesienia w temperaturze 40 stopni.
5,0
Skrzynia biegów
Krótkie przełożenia, nic nie stuka, częste zmiany na podjazdach i ogromnych zakrętach np. trasy transfogarskiej, to czysta przyjemność
4,0
Układ jezdny
Zauważyłem, że system kontroli trakcji, czasami przy skręcie w prawo trochę za bardzo mi pomaga. Rzeczywiście pojawiło mi się to, co poprzedni użytkownicy zauważyli, czyli słyszę opony już po 20 tys. przebiegu. Rotacja i ostrzejsza jazda nie pomaga.
Komfort
4,0
Widoczność
Brakuje mi wycieraczki na tylniej szybie. Nie mam czujnika parkowania i nie zawsze staję tyłem 10 cm. od krawężnika, ale przyzwyczajam się
5,0
Ergonomia
Sylwetka tego samochodu jest rewelacyjna. Jest bardzo oryginalny. Ktoś powiedział, że wolałby mazdę 6, ale tamto auto jest takie cukierkowate, raczej dla kobiety, a honda ma rysy takie usportowione, typowo europejskie. W środku wszystko mam pod ręką.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przy strefowej klimatyzacji, wszystko gra w jak najlepszym porządku
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Każdy użytkownik tego samochodu w mojej rodzinie jest w pełni zadowolony. Jest wystarczająco dużo miejsca w samochodzie. Auto już z zewnątrz jest szersze niż większość w tym przedziale i podobnie w środku
4,0
Wyciszenie
Najcichsze auto, które miałem do tej pory to Nissan Sunny...
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto jest bardzo ekonomiczne. Po 5,5 tys km jazdy w trudnych warunkach tylko 6,9 litra na 100 km. W tej jeździe było 30 km na godzinę przez ok 200 km, na autostradach z tempomatem po 200 km/h, jazda po Zakopanem w sezonie, do którego nie wiadomo po co tak dużo ludzi przyjeżdża i zamiast chodzić po górach to siedzą w tych autach i pokazują jak bardzo nie umieją jeździć...
4,0
Stosunek jakość/cena
Cena jest dość wysoka niestety, ale wyprodukowano w Japonii i opony to nie Michelin, ale Yokohama
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nigdy jeszcze nie było w tym aucie żadnej usterki, dla porównania w peugeocie 307 w czasie gwarancji miałem 20 napraw, w Renault Laguna cewki ciągle się paliły...
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak wyżej. Przy okazji polecam Salon Dumnickiego. Profesjonalnie sprzedali mi auto i profesjonalnie mnie obsługują przy każdym przeglądzie, a dotychczas miałem wrażenie, że we wszystkich salonach chodzi tylko o to by wypchnąć samochód i resztę niech sobie sam użytkownik radzi, albo niech walczy o swoje... Tu ludzie są uczciwi i nie naciągają na dodatkowe koszty

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 VTEC 156KM 115kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
3,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda Accord VIII Sedan