Zawieszenie
: nie jest zbyt twardy, ale tez nie za miekki jak to bywa u francuzów. pozytywne trzymanie sie toru jazdy
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: lekkie pracie drzwi sasiada o auto i juz zostaje rysa. na myjnie automatyczne odradzam jazdy
Silnik
: vw golf ze 105 konnym silnikiem ruszał się swobodniej
Inne
3,0
Całokształt
auto z dodatkami jest warte ok 115000. zastanawiam sie jedynie czy w tej cenie mozna dokonac lepzego wyboru. jesli ktos ma ochote dolozyc, aby z satysfakcja uzywac auto prze 4 lata to warto pomyslec o audi a4, ewentualnie vw passat cc. jest teraz dodatkowo wersja 5-cio osobowa.
Wrażenia
3,0
Silnik
slyszałem, ze mogą by problemy z silnikiem 2.0 vtec 156 KM. jakas niewyjasniona przyczyna glosnej pracy silnika. ja nie zdazylem odebrac samochodu z salonu, a juz wymieniany byl silnik.
ciezki i wolny jak na taka moc. jak juz sie rozbuja do 80 km/h to pozniej jest lzej. słabo jak na taka marke.
3,0
Skrzynia biegów
działa niezbyt płynnie. jakos tak mi brakuje lekkosci w tej pracy skrzyni.
4,0
Układ jezdny
trzyma sie drogi autko i w zakretach jednak sie kontroluje jazde.
Komfort
5,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
jak juz samochód sie nagrzeje na sloncu, klimatyzacja potrzebuje troche czasu na dojscie do ustawionej temperatury. w porównaniu z innymi autami tej klsy wypada tu accord blado.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dla kierowcy i pasazera z przodu jest wporzadku. jednak jak juz sie usadowi wysoki pasazer z przodu, to ten z tylu ma problem. jak na te dlugosc samochodu przecietna ilosc miejsca z tylu na nogi.
4,0
Wyciszenie
przy benzynie jest dobrze. nie wiem jak przy troche glosniejszym dieslu.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
nie jest najgorzej jak na taki czołg ledwo sie ruszajacy ze startu. oczywiscie nie mozna go krecic na trasie zbyt mocno, bno powyzej 120 km/h nieproporcjonalnie wiecej spalania paliwa. z pewnoscia pomaga 6- bieg
3,0
Stosunek jakość/cena
wyglada dobrze. uzytkuje sie przecietnie.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
dudni tłumik pod podłogą. nedzne klamki z plastiku wewnątrz auta. w niższej klasie mialem przyjemniejsze materiały
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wymiana całego przewodu wydechowego z tłumikiem włacznie, poniewaz coś stukało przy rozruchu silnika.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 VTEC 156KM 115kW
[l/100km]