Ktoś kto przesiada sie z samochodu o klase niżej na nowego Accorda -mysle że bedzie bardzo zadowolony.Ja jeżdziłem już wieloma autami o w tej klasie i oklase wyżej -więc wyłapuje wiele negatywnych rzeczy na które inne osoby nawet nie zwracały by uwagi. Także podsumowując spodziwałem się czegoś lepszego -nawet jeśli chodzi o sylwetke to uważam że poprzednia generacja Accorda była ładniejsza - ale gustach się nie dyskutuje.
Wrażenia
3,0
Silnik
Ten silnik na niskich obrotach to prawdziwy muł -nie ma sie czym podniecać (jednak silniki z turobo są o wiele przyjemniejsze do jazdy - mówie tu o tych najnowszych , a nie tych starych z ogromną turbodziurą),żeby coś szybko wyprzedzic w trasie trzeba niestety często redukowac biegi (nawet do czwórki).Co prawda przy wiekszych obrotach jest już owiele lepiej , ale przecierz wtedy znacznie wzrasta zuzycie paliwa :(
5,0
Skrzynia biegów
Tu trzeba przyznać że Honda sie postarała - jest super :)
3,0
Układ jezdny
Bez rewalacji - nie polecam felg 17 cali i wzwyż -ładnie to wygląda , ale niestety na ansze drogi sie nie nadaje , szczególnie będą to odczuwać osoby ceniące sobie konfort podrózowania
Komfort
4,0
Widoczność
Jak w każdym samochodzie tej klasy - czyli problem z przednim słupkiem .
3,0
Ergonomia
ża duzo tych przycisków ( szczegolnie na kierownicy) powinni sie uczyć od audi - tam to jest o wile lepiej zrobione .
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Całkiem dobrze
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Niestety dla kierowcy o wzroscie powyżej 1.90 cm ( a ja tyle mam) nie jest za wygodnie , a styły to już wogóle tragedia.
4,0
Wyciszenie
Ujdzie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie najgorzej - ale dobrze też nie jest
4,0
Stosunek jakość/cena
mogła by być tańsza, chodż dobrze wyposażoną wersja nie jest wcale taka droga -kjonkurencyjne marki liczą sobie owiele wiecej za full opcje
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Coś się z tyłu w zawieszeniu tłucze
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 VTEC 156KM 115kW
[l/100km]