Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Accord VIII Sedan

15 lat temu
Silnik 2.0 VTEC 156KM 115kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 3 tys. km
Honda Accord VIII Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW 2008-2016 - Oceń swoje auto
4,69
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Accord na żywo wygląda świetnie czego nie odzwierciedlają zdjęcia.
5,0
Całokształt
Jest to moj drugi Accord i jeśli miał bym go porownywać z poprzednikiem to jest duża siła.Jedynym rozczarowaniem jest brak świateł dziennych, które są w wersji amerykańskiej w Acurze TSX także trzeba jeździć na Xenonach a posiadacze Audi A4 na ledach. Pozatym świetnie wygląda na zewnątrz zwłaszcza z zestawem ospojlerowania, środek również extra taka gorsza wersja Legenda, który w środku wygląda świetnie. Jest szeroki na czym notabane mi zależało bo w poprzednim się zabardzo już nie mieściłem zwłaszcza w siedzeniach, ten ma je idealne są wystarczająco wygodne jak i trzymają na drodze. jesli chodzi o Ogolnie Świetne auto polecam.
Wrażenia
4,0
Silnik
2.0 Nie jest źle jednakże w poprzedniku był o jeden koń mniej a auto było lżejsze a więc troche szybsze . Miałem nadzieje że wycisną z niego przynajmniej o 15 k/m więcej no ale cóż. Silnik jak to w hondzie ma moc powyżej 4000 obrotów wtedy dzieje się magia, silni bzmi naprawde ładnie, nawet jak to zauważył moj kolega z rury wydechowej dochodzi przyjemny pomruk także nie jest ona jedynie ozdobą za to plus. Jest cichy przynajmniej do tych 4 tys jednakże puźniej nie robi się zbyt głośno. Jeśli chodzi o elastyczność to potrafie w mieście zmieniać biegi przy 2 tys i auto spokojnie jedzie i nie robi kangurków także jest ok. Ogulnie wszystko gra a jeśli komuś mał może kupić wersje 2.4 ale to już inne pieniądze.
5,0
Skrzynia biegów
Nie ma co się rozpisywać jest doskonale jak w masło, jezdzę równiez passatem,octavią i audi nie ma porównania, krótkie przełożenia a sama gałka krótka poręczna extra.
4,0
Układ jezdny
Jest wygodniej niż w poprzedniczce jednakże temat tych mocnych dobić zawieszenia na dużych dziurach u mnie również jest obecny, miałem nadzieje że honda jakoś się z tym upora w roczniku 2009 no ale najwyraźniej to pomineli. Nie jest to częste ale dość dziwne, w autach konkurencji tego nie ma. Ale poza tym jest naprawde dobrze, cicho, wygodnie z odpowiednią twardością i bardzo precyzyjnie, jeschałem ostatnio ok 200 km/h na autobahnie i muszę przyznać, cicho i bardzo precyzyjnie, wogole nie czuć prędkości. W poprzedniku było dość głośno a w audi czy VW Pasku tak dobrze już mi się nie jechało co nie znaczy że jest źle.
Komfort
5,0
Widoczność
W standardzie czujnik przód, tył także nie ma problemu jednakże bez nich była by lipa. Lusterka świetne, duże, wszystko widać a prawe przy cofaniu się obniża także wszytko jak trzeba. W Audi trzeba było dopłacać do czujników a w Octawi prawe lusterko jet mikroskopijne a lewe nie ma przecięcia sferycznego dziwna polityka, w Hondzie nie ma tego problemu
5,0
Ergonomia
Z przodu bardzo dobrze wszystko pod ręką sterowanie radiem jak i innymi funkcjami bez zarzutu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jak w porzedniczce a nawet lepiej. Szybko się nagrzewa jak i bardzo szybko chłodzi, cicho chodzi i jest bardzo wydajna.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu świetnie dużo miejsca szeroko jak w BMW 5 a siedzenia to poezja wygodne świetnie trzymają i są szerokie, w związku z czym nie wbijają mi się w plecy, nawet po długiej trasie nie czuć zmęczenia, no i podłokietnik jest szeroki także nie ma walki z pasażerem o miejsce . Z tyłu jest gorzej co dopiero zaobserwowałem niedawno ponieważ z tyłu rzadko ktoś jeździ także jest mi to obojętne. Jednakże samo wejście na tylną kanapę a nie mówiąc o wyjściu biorąc pod uwagę muj wzrost jest trudne, samo siedzenie jest wygodne.
5,0
Wyciszenie
Gdyby nie to dobijanie zawieszenia na większych dziurach to było by świetnie cichutko, dużo ciszej niż w poprzeniku.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na 2.0 może być w poprzednim w mieście 11 teras niecałe 10 w bezustannych korkach także może być zwłaszcza że auto jest cięższe od poprzednika. Na trasie przy 140-160 średnio 7.2 - 7.5. minimalnie nie wiem interesuje mnie tylko miasto bo tam spędzam 90% czasu.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za 104 tys mam pełne wyposażenie bez skóry, xenony pełna elektryka extra.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie ma o czym pisać poprzednik przez 4 lata bez żadnych usterek mam nadzieję że z tym będzie tak samo. Puki co nic..
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
NIC....tak trzymać
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda Accord VIII Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
Średni koszt przejechania 100 km
39,50 zł
9,3
l/100km
10,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda Accord VIII Sedan