automat sekwencyjny z lopatkami przy kierownicy, poezja, jak po dwoch tygodniach wsiadlem do innego auta z manualem to zupelnie zapomnialem jak sie zmienia biegi ze sprzeglem,
zakochalem sie w lopatkach przy kierownicy...
4,0
Układ jezdny
Ogolnie zawieszenie dosc twarde.
Na gladkim asfalcie super, w ciasnych zakretach jedzie jak po szynach.
Problemy na nierownosciach poprzecznych - słychac stuki w zawieszeniu.
Komfort
5,0
Widoczność
Czujniki tyl,przod + kamera cofania.
Lusterek w ogole nie trzeba uzywac przy parkowaniu.
5,0
Ergonomia
Sporo roznych przelacznikow, bluetooth , sterowanie glosem , nawigacja, autoklima dwustrefowa, łopatki przy kierownicy, system audio,...
Na poczatku mozna sie pogubic, po kilku dniach jest ok
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
ok, w czasie duzych mrozow jak na razie nie jezdzilem
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jak w kokpicie samolotu, z tyłu troche ciasno dla wysokich osob
4,0
Wyciszenie
Slychac stuki z zawieszenia na nierownosciach, silnik wyciszony doskonale
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Automat po miescie troche pali, ale cos za cos.
Przy spokojnej jezdzie 10 l/100 km w miescie, na trasie powinno byc oszczedniej
5,0
Stosunek jakość/cena
Za takie pieniądze nic z tym wyposazeniem w tej klasie na rynku sie nie kupi
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
0 problemów, no moze jeden mały, sterowanie głosem nie zawsze łapie poprawnie polecenia głosowe
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
0 problemów
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 VTEC 156KM 115kW
[l/100km]