Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Accord VIII Sedan

Janusz, 15 lat temu
Silnik 2.0 VTEC 156KM 115kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 10 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Honda Accord VIII Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW 2008-2016 - Oceń swoje auto
4,62
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Właściwie wszystko jest lepsze niż w poprzednim modelu, a trzeba dodać że poprzeczka była ustawiona wysoko. Inne marki za taką jakość każą sobie płacić dużo więcej.
4,0
Całokształt
Po prawie 10 000 km można już być obiektywnym. Po pierwszych kilometrach auto zachwyca, później jednak zaczyna brakować trochę mocy. Ale biorąc pod uwagę ilość fotoradarów i aktywność policji można się z tym pogodzić. Polecam automat, poprzednio miałem manual był doskonały ale ten automat to jest to.
Wrażenia
4,0
Silnik
Ok,tylko brakuje trochę więcej Nm
5,0
Skrzynia biegów
Automat, dobrze ze stopniowany przełącza biegi bez szarpnięć i do tego szybko i w dobrych momentach. Dodatkowo łopatki przy kierownicy do zmiany biegów bardzo użyteczne w czasie wyhamowywania z większych prędkości.
4,0
Układ jezdny
W zasadzie jest ok. Faktycznie na dużych dziurach jest słyszalne ale na uwagę zasługuje fakt że kompletnie nie przenosi tego na kierownicę. Samochód sprawia wrażenie limuzyny. Poprzedni model był poręczniejszy w zakrętach ale Ja teraz stawiam na komfort więc daje max. ocenę.
Komfort
4,0
Widoczność
Czujniki rekompensują słabą wyczuwalność i widoczność tyłu samochodu. Łatwo się parkuje jednak wyczucie odległości do tyłu samochodu jest praktycznie nie możliwe. Skutkuje to najczęściej tym że zostaje dużo miejsca za samochodem, co w zasadzie nie jest wadą.
5,0
Ergonomia
Wszystko na miejscu, obsługa w 100% intuicyjna
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatronik na pozycji AUTO w rozsądnych zakresach temperatur powoduje że wentylacja jest praktycznie bardzo słabo słyszalna
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy i pasażera z przodu idealnie. Dla rosłych pasażerów na tylnej kanapie w wersji z szyberdachem mało miejsca nad głową. Miejsca na nogi z tyłu przy odsuniętym maxymalnie przednim fotelu może dla dorosłej osoby być mało.
5,0
Wyciszenie
W porównaniu z poprzednim modelem przepaść. Byłem zaskoczony ile można było jeszcze poprawić.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Diesel to to nie jest. Mam przejechane 9000 km, większość w mieście, a licznik z całego dotychczasowego przebiegu pokazuje 8,6l/100km. Można mieć inne oczekiwania, ale jak na moją wiedzę o samochodach w tej klasie jest super. Sprawdziłem że jadąc do 100km/h na tempomacie można zejść poniżej 6l/100km. Jechałem tak na odcinku ponad 200km. Ale nie oszukujmy się, tak się nie jeździ na co dzień.
5,0
Stosunek jakość/cena
W tej klasie z takim wyposażeniem trudno jest kupić coś lepszego.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie bdb. Poprzednim modelem zrobiłem 200 000km i nic się nie zepsuło, najdrobniejszej usterki. Nie ukrywam że oczekuję tego samego.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
j/w

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 VTEC 156KM 115kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda Accord VIII Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
Średni koszt przejechania 100 km
39,50 zł
9,3
l/100km
10,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda Accord VIII Sedan