Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Accord VIII Kombi

dedykowany, 8 lat temu
Silnik 2.2 i-DTEC 180KM 132kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 248 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Honda Accord VIII Kombi 2.2 i-DTEC 180KM 132kW 2011-2016 - Oceń swoje auto
4,77
13% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Moja ocena jest bardzo przemyślana, ponieważ samochód już sprzedałem jakiś rok temu. Obecnie posiadam Hondę Accord 2.4 201km TYPE-S A/T, ale bardzo się zastanawiam, żeby ponownie kupić sobie 2.2 180 km i-detec, zdecydowanie lepsze przyspieszenie. Jest to świetny samochód, jedyny, dosłownie jedyny jego minus to to, że zimą dość długo się rozgrzewa, nie wiem jak jest w przypadku innych marek z silnikiem wysokoprężnym, to jest mój pierwszy diesel, zawsze jeździłem benzyniakami o różnych mocach i najlepszym z moich samochodów była ta właśnie Honda. Przyspieszenie jest genialne dosłownie na każdym biegu, a szczególnie zaskakuje na 6 biegu przy 100 na godzinę wciskamy pedał gazu do końca i 180 km chce galopować. Zawieszenie i układ kierowniczy, jak dla mnie świetne, mam dwójkę dzieci mogę jechać spokojnie i komfortowo, a kiedy jadę sam mogę troszkę poszaleć na zakrętach. I jak to z Diesel'em pod maską, można spokojnie około 1000 km przejechać bez tankowania.
Wrażenia
5,0
Silnik
Miałem wersję troszkę podkręconą, jakieś 210km, mocy nie brakowało.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo precyzyjna, biegi wchodzą z lekkim oporem, ale to właśnie mi się w niej podobało
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie jest dużo lepsze w wersji Type S, w porównaniu do zwykłej wersji, nie jest za twarde, ani za miękkie.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność jest jak najbardziej dobra w każdym kierunku, duże lusterka robią swoje.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, panel Climatronika w jednym miejscu, radio w drugim i to tyle.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Największy i jedyny minus, ogrzewanie w mroźne dni (DŁUGO TRZEBA CZEKAĆ) w następnym zamontuje WEBASTO.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Samochód czteroosobowy (jak wszystkie w tej klasie) :)
4,0
Wyciszenie
Wyciszenie jest dość dobre, ale bardzo dużo zależy od opon, naprawdę, głośność opon robi różnicę
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części w serwisie dość drogie, ale w porównaniu do czego? To jest Honda, zadbaj troszkę o nią, a ona odpłaci Ci bezawaryjnością
5,0
Stosunek jakość/cena
Uważam, że wart swojej ceny, poza tym bardzo mała utrata wartości.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie miałem
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przy przebiegu 220 tys km usunąłem DPF (1200zł) nie wiedziałem gdzie wpisać tą "Usterkę", ponieważ to jest część eksploatacyjna, a nie usterka, ale musiałem, albo usunąć, albo kupić.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.2 i-DTEC 180KM 132kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda Accord VIII Kombi