Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Accord VIII Kombi

Jacek, 11 lat temu
Silnik 2.2 DTEC 150KM 110kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 72 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Honda Accord VIII Kombi 2.2 DTEC 150KM 110kW 2008-2016 - Oceń swoje auto
3,54
16% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Tylna kamerka cofania :)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy : Dosc slabe hamulce w porownaniu do innych marek tej klasy
Inne : Sprzeglo
3,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Przy tej masie elastycznosc zadowala choc czasem brakuje pod gazem przy wyprzedzaniu. Gdybym kupowal ten samochod jeszcze raz (co nie nastapi) to wzialbym wersje 180 KM
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo fajnie pracuje skrzynia i ma krotkie przeskoki choc bliskie ulozenie fotela w stosunku do lewarka dla osob o nizszym wzroscie jest bardzo uciazliwe. Boki fotela przeszkadzaja w zmianie biegow.
3,0
Układ jezdny
Trzyma sie drogi bardzo porownalnie jak inne samochody za nizsze kwoty choc kierownica ladnie reaguje na nawet delikatne manewry
Komfort
5,0
Widoczność
Boczna belka moze poczatkowo przeszkadzac ale to kwestia przyzwyczajenia.
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie wiem o co chodzi z nawiewnikami przy tylnej kanapie gdyz zawsze zachowywaly sie wedlug wlasnej logiki i ustawienia temperatury z przodu nijak sie maja do tego co dmucha na tyl, wiec zawsze mamy tylne nawiewy zamkniete. Przod calkiem ok
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przod rewelacja, bardzo wygodnie podrozuje sie z przodu. Tyl dobry dla dwojki malych dzieci, dla doroslych juz troche ciasno i na pewno bardzo trudne wsiadanie/wysiadanie na tylna kanape.
4,0
Wyciszenie
Bez zachwytow, cicho jak w wiekszosci samochodow o polowe tanszych
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na trasie 6,5; na autostradzie 7,5; miasto ok 10 litrow
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie jest to auta niezawodne jak wiele osob uwaza, z ktorymi rozmawiam. Sprzeglo bylo do wymiany po 55 tys km pomimo ze glownie jezdze w trasy, a miasta unikam. Teraz przy 72 tys stuka juz w ukladzie wydechowym ale boje sie tego ruszac bo \"fachowcy\" z ASO nie wiedza o co chodzi i musieliby wszystko po kolei rozgrzebywac. Tarcze hamulcowe byly zupelnie do wymiany z uwagi na korozje juz po 65 tys km, glosniki mi trzeszcza, tak ze musze powoli pomyslec o wyymianie glosnikow bo ciezko sluchac. Ogolem jak do tej pory mialem mniejsze problemy z Francuzami (Renault czy Peugeot). Mialem duzo wieksze oczekiwania w stosunku do Hondy i bylem przekonany, ze do 150 tys km bede tylko wlewal paliwo i wymienial olej itp, ale faktycznie moja milosc do tej marki przeminela juz przy 50 tys km.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

On - zużycie paliwa dla silnika 2.2 DTEC 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda Accord VIII Kombi 2.2 DTEC 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
37,00 zł
7,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda Accord VIII Kombi