Najbardziej w hondzie podobaja mi sie reflektory xenonowe. Jazda w nocy to przyjemnosc. Sa rewelacyjne i warto kupic wersje lepsza zeby je miec i pare innych bajerow jak np. szyberdach. W trasie mozna go lekko uchylic, przez co nie urywa glowy przy uchylaniu okna.
Wrażenia
3,0
Silnik
Silniki jest glosny. Jezdzilem dieslem znajomego (Alfa 159, 1.9JTDM, 150km) dynamika, kultura jazdy, glosnosc na korzysc Alfy.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegow chodzi bez zarzutu. Krotki lewarek, zaraz pod reka, biegi same wchodza.
4,0
Układ jezdny
Niby wszystko wporzadku, jednak mam porownanie do nowego modelu Mazdy 6, ktorym przed jezdzilem przez ok 2 lata i Honda przy Mazdzie to kanapa. Buja sie i nie jest tak pewna jak Mazda. Zdecydowanie wole Mazde, ktora jest bardziej sztywna i zwarta.
Komfort
4,0
Widoczność
Bez zastrzezen.
4,0
Ergonomia
Bez zastrzezen. Wszystko pod reka.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
To jest przypadlosc diesla. Dlugo sie nagrzewa. Benzyna juz dawno nagrzana a diesel zimny. Podobno tak jest w dieslach.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bez zastrzezen. Siedzi sie nisko, mnie to odpowiada. Mozna oczywiscie sobie podciagnac siedzenie kierowcy wyzej ale to dla tych co lubia widziec maske.
3,0
Wyciszenie
Srednio. Diesel jest glosny i nieprzyjemny dla ucha. Alfa, Passat oba wypadaja lepiej.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak sie chce jezdzic dynamicznie to i spalanie rosnie. W trasie nie schodze ponizej 8.5, w miescie 10.
3,0
Stosunek jakość/cena
Jak wg mnie to samochod nie jest wart ceny ok 120 tysiecy zlotych.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie wypowiadam sie, jezdze zbyt krotko. Jest to auto firmowe.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wycieraczki firmowe sa do niczego, przedni glosnik lewy padl i nie da sie sluchac radia bo strasznie zezi. Ale to sa drobiazgi do zalatwienia za pare zlotych i po sprawie.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 DTEC 150KM 110kW
[l/100km]