Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Accord VIII Kombi

Marek, 13 lat temu
Silnik 2.2 DTEC 150KM 110kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 25 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Honda Accord VIII Kombi 2.2 DTEC 150KM 110kW 2008-2016 - Oceń swoje auto
4,85
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Świetne zawieszenie, które daje poczucie komfortu i bezpieczeństwa. Powoduje sporo emocji zn każdej jazdy.
5,0
Całokształt
Doskonałe auto dla każdego, komfort połączony z dynamiką silnika diesela powoduje ogrom emocji przy nawet najkrótszej przejażdżce. Piękna linia Accorda kombi prowokuje przechodniów na ulicy i stacji paliw.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik 2,2 DTEC Accorda jest niesamowicie elastyczny, za każdym razem ma się wrażenie jazdy benzyną. Jest bardzo dynamiczny i sprawia wrażenie niezwykle mocnego silnika. Jest cichy, a w środku praktycznie niesłyszalny. Najlepsze jest to, że niezależnie od prędkości jest przyjemnie cichy dla pasażerów.
5,0
Skrzynia biegów
Najbardziej precyzyjna skrzynia biegów, jaką testowałem. Biegi wchodzą krótko i pewnie. Japończycy są tu mistrzami !
5,0
Układ jezdny
Zanim kupiłem Accorda, testowałem najnowsze Volvo, VW i Forda jednak gdy wsiadłem do Accorda nie miałem cienia wątpliwości jak bardzo wyprzedza konkurentów Honda pod względem przyczepności i radości z jazdy. Accord naprawdę daje satysfakcję i bezpieczeństwo. Po przejechaniu 900 km po Polsce nie byłem zmęczony ! - inaczej jak w Passacie, gdzie nawet plecy bolały.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność oceniam jako dobrą, uznałbym w zasadzie za bardzo dobrą, gdyby nie prawy przedni narożnik samochodu, który to przy parkowaniu jest niezbyt widoczny jego zarys, co może być drobnym mankamentem przy parkowaniu.
5,0
Ergonomia
Doskonale, nic dodać nic ująć.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie bardzo dobre, wnętrze staje się bardzo szybko ciepłe, wentylacja z zewnątrz ok, jednak wentylacja zamknięta powoduje zbyt szybkie zaparowanie szyb.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca ma znacznie więcej miejsca za kierownicą jak w Volvo czy Passacie. Pasażerowie z tyłu mają dość miejsca na nogi i nad głową.
5,0
Wyciszenie
Rewelacja ! Bardzo dobrze wytłumione wnętrze.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie japońskiego diesela bardzo ekonomiczne: Wskazania komputera są niemal identyczne jak przy pomiarze. Miasto: 7,0 do 7,9 przy naprawdę dynamicznej jeździe i wyścigach na światłach, trasa po Polsce bez autostrad: 6,1 do 6,5, średnie, prawdziwe spalanie w użytku na codzień: 6,4-7,0 l/100 km
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie znam innego tak komfortowego i bezpiecznego auta za tak przystępną cenę, a do tego bezawaryjnego i dynamicznego ! Polecam...
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto bardzo niezawodne, jak przystało na Japończyka. Jak na razie nie dostrzegłem najmniejszej wady Accorda.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnych usterek.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.2 DTEC 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,1
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda Accord VIII Kombi 2.2 DTEC 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
37,00 zł
7,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda Accord VIII Kombi