Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Accord VIII Kombi

zzz, 15 lat temu
Silnik 2.2 DTEC 150KM 110kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 6 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Honda Accord VIII Kombi 2.2 DTEC 150KM 110kW 2008-2016 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
nie ma co ukrywać. Jestem dumnym posiadaczem nowej Hondy Accord, samochodu w domyśle bezawaryjnego, doskonałego technicznie z rewelacyjną stylistyką.
Wrażenia
4,0
Silnik
trzeba wejść na obroty ok. 3 tys. aby zaczął odczuwalnie przyspieszać.
5,0
Skrzynia biegów
lekko i poręcznie
4,0
Układ jezdny
nierówności dobrze \"wybiera\" i nigdy nie traci przyczepności, aczkolwiek trochę za mocno \"buja\" po przejechaniu jakiegoś spadku na drodze, szczególnie na zakręcie. Wymagałbym większej sztywności.
Komfort
5,0
Widoczność
ogromne lusterka boczne i duże pole widzenia na przód i na boki.
4,0
Ergonomia
wszystko w zasięgu ręki i pod ręką, ale jeden minus. W słoneczny dzień prawie nic nie widać na wyświetlaczu w centralnej części.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
szybko i sprawnie działa obieg. Funkcja \"Auto\" działa bardzo dobrze.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
kierowca i \"pilot\" - bardzo komfortowo. Niestety wsiadanie do tyłu jest bardzo ograniczone ze względu na małą przestrzeń pomiędzy przednim i tylnym fotelem. Jeżeli jesteś wysoki i nosisz duże buty, możliwości ruchu masz bardzo ograniczone (nogi i stopy). Pomijając tę niedogodność, pozostałe części ciała mają naprawę duży komfort. ...Aha, wybrałem wersję kombi także ze względu na fakt, iż w sedanie \"schodzący\" dach w połaczeniu z szyberdachem dodatkowo może dawać się we znaki osobom o wzroście > 175cm.
3,0
Wyciszenie
dzięk silnika przebija się cały czas podczas słuchania radia z normalną głośnością. No i te odgłosy z zawieszenia podczas przejeżdżanych nierówności. Powinno być znacznie ciszej.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie zmniejszało się z każdym kolejnym tankowaniem. Od ponad 9l do ok 7.8l (ostatnia średnia). Zaznaczam, że jeżdżę głównie w korkach, w dużym mieście. W cyklu mieszanym (miasto trasa - nie autostrada) zdarzyło mi się zejść do średniej 7.2l. Wszystko zależy od stylu jazdy i drogi. Zawsze można napełnić bak przed wjazdem na autostradę, na niej wrzucić 6-ty bieg, ustawić tempomat na 130, a po zjeździe, zatankowaniu i policzeniu chwalić się jakimiś kosmicznymi liczbami. Ale chyba nie o to chodzi. Średnie wartości spalania z komputera to czysta fikcja. Mnie się sprawdziło tylko przy 1 zatankowaniu. Przeglądu jeszcze nie miałem, ani naprawy (odpukać).
4,0
Stosunek jakość/cena
trudno ocenić stosunek wkraczająć na pułap cenowy > 100 tys.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zdarzyło mi się 3-4 razy, że po odblokowaniu centralnym zamkiem, wyjechaniu z garażu, wyjściu z samochodu aby zamknąć garaż, nie mogłem po powrocie otworzyć drzwi klamką.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

On - zużycie paliwa dla silnika 2.2 DTEC 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda Accord VIII Kombi