Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Accord VIII Kombi

tomasz, 3 lata temu
Silnik 2.0 VTEC 156KM 115kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 190 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Honda Accord VIII Kombi 2.0 VTEC 156KM 115kW 2008-2016 - Oceń swoje auto
3,07
27% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
3,0
Całokształt
Ujmę to tak -GREAT CAR FOR SENIOR CITIZENS. Z plusów ,na pewno uwodzicielska uroda- wg mnie jedno z najładniejszych aut swego czasu.Lubienie lubieniem ale auto nie daje tego czego sie po nim oczekuje.Zastanawia mnie ilość ochów i achów na temat sportowości auta - czy na prawdę piszący tak uważają? Nikt nie jeździł innymi dwulitrówkami które maja "dół" ? Że nie wspomnę o turbo czy to dieslach czy benzynach czy np V6 -chociaż to już inna bajka.Po doświadczeniu z Hondą i rozmowach w serwisie uważam że to fanatyczne oddanie marce użytkowników wprowadza ludzi w błąd -wstyd się przyznać że auto nie jedzie? Z Accordem jest problem,bo fama niesie że to niezabijalny sportowiec,bezawaryjny i cena na to wskazuje stąd późniejsze rozczarowanie.Auto przeciętnej objętości w środku,w wersji kombii malutki bagażnik (400l?) za to ciekawie,oryginalnie narysowana deska i dobre materiały i wykonanie.Jedynie za krótkie siedziska przednie.W aucie 8mio letnim NIC nie skrzypiało.Za to ciekł bagażnik :) Lekkie rdzawe naloty na podwoziu -bez tragedii,żadnych perforacji,purchli ,słaby lakier.Dla mnie największe rozczarowanie to silnik - paliwożerny ,bez dołu,pijacy olej.Chciałbym poznać kogoś komu lepiej się jeździ vtekiem niż v6 czy turbo benzyną.Przecież np 2.0T Laguny a ten szmelc to kosmos.Czy np 160 konny diesel itd itd Pod warunkiem że ta osoba jeżdziła takowym a nie słyszała to czy owo.
Wrażenia
1,0
Silnik
Paliwożerna zabytkowa konstrukcja która prawdopodobnie przejedzie i milion kilometrów pod warunkiem że nie zabraknie Wam bańki z olejem na ustawiczne dolewki ,albo kierowca nie umrze z nudów.Ciężko się jeździ po mieście bo auto nie jeździ w dolnym zakresie obrotów. Pali jak smok,gaz dyskusyjny.
1,0
Skrzynia biegów
Naprawiana,a raczej wymieniona-padło ułożyskowanie pomimo kontroli oleju - częsty przypadek w tym modelu.Ale tego dowiedziałem sie dopiero w serwisie.Jedna gwiazdka za to że jak działa to dobrze i precyzyjnie.
4,0
Układ jezdny
Bardzo fajny i sprężysty,pełne czucie drogi.Duży plus.
4,0
Karoseria
Cieknacy bagażnik (pomogła wymiana uszczelek i uszczelnienie czegoś tam),parujący reflektor,ciemny lakier wygląda jak wyszorowany druciakiem czyli lakier nędzny
Komfort
4,0
Widoczność
Klasycznie ,do tyłu gorzej
5,0
Ergonomia
Głupie pytanie jest.Ergonomia jest.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
ok
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń jak we wspólczesnym aucie kompaktowym.Nie jest ciasno ale nie jest przestrzeń.Za krótkie siedziska
4,0
Wyciszenie
Powyżej 140 słychać silnik ale bez natręctw.Nie wiem czy ten model tak ma czy to wygłuszenie poprzedniego właściciela bo cos robił.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Padnięta skrzynia biegów.Notoryczne problemy z tylnymi zaciskami (to ponoć problem wlokący się za Accordem przez generacje modelu) ukręcona półoś,Parę innych pierdół.
1,0
Stosunek jakość/cena
Auto za drogie o jakieś 30% w stosunku do tego co powinno być
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie jest to auto bezawaryjne.To legenda.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
O usterkach pisałem.Sami oceńcie.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 VTEC 156KM 115kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda Accord VIII Kombi 2.0 VTEC 156KM 115kW
Średni koszt przejechania 100 km
41,00 zł
8,9
l/100km
11,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda Accord VIII Kombi