Przeniesienie napędu
: skrzynia biegów jest fenomenalna
4,0
Całokształt
Auto jest bardzo ok - fajnie się prowadzi, skrzynia biegów bardzo precyzyjna. Jest dosyć wygodne.
Mankamenty to mało miejsca dla pasażerów z tyłu, mały bagażnik oraz trochę za słaby silnik.
Wrażenia
4,0
Silnik
silnik ok - trochę za słałby jak na taką masę auta. Niestety chcąc wyprzedzić szybko musisz redukować biegi, czasami nawet na trójkę.
5,0
Skrzynia biegów
bardzo precyzyjna, krótkie skoki lewarka - dla mnie nic więcej nie trzeba
4,0
Układ jezdny
układ bardzo precyzyjny, dałbym doskonały, gdyby nie głośna praca zawieszenia. Samochód prowadzi się świetnie.
Komfort
3,0
Widoczność
niestety jest to mankament hondy, słaba widoczność do tyłu, ale mnie akurat to jakoś bardzo nie przeszkadza. Idealnym rozwiązaniem byłaby kamera cofanie, ale niestety honda jej nie ma ;)
5,0
Ergonomia
nie mam zastrzeżeń
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
nie mam zastrzeżeń
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
niestety samochód jest dosyć ciasny. Dla mnie jako dla kierowcy miejsca jest dosyć (mam 183cm), dla dorosłych osób z tyłu
4,0
Wyciszenie
oprócz głośno pracującego zawieszenia jest ok
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
do tej pory odpukać było bardzo tanio. Przegląd w ASO + wymiana wszystkich klocków 960 zł.
4,0
Stosunek jakość/cena
samochód kosztował w sumie lekko ponad 100k. Cena katalogowa takiej wersji to 133k. Trafiłem na wyprzedaż w związku z planowanym końcem produkcji accorda. Biorąc pod uwagę, że ceny nowych aut cały czas rosną, to jest to rozsądna cena. Accord nie ma wszystkich najnowszych wodotrysków, ale fajnie jeździ i jak do tej pory jest niezawodny
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wymieniona na gwarancji przy około 31k przekładania kierownicza - podobno jest to bolączka accordów. Również przyklejane na nowo zostały listwy szyby przedniej - na gwarancji
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak poważnych usterek
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 VTEC 156KM 115kW
[l/100km]