Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Accord VIII Kombi

Alan, 12 lat temu
Silnik 2.0 VTEC 156KM 115kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 75 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Honda Accord VIII Kombi 2.0 VTEC 156KM 115kW 2008-2016 - Oceń swoje auto
3,00
29% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Wygląd
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : rozregulowujące się, walące na wybojach i chyba nie zatrwałe
Układ elektryczny : usterkowy szyberdach, badziewne głośniki w drzwiach
2,0
Całokształt
Samochód bardzo przeciętny, w zasadzie nie wiadomo dla kogo on jest zrobiony. Niby duży ciężki, a miejsca w środku mało i bagażnik stanowczo za mały. To jest samochód na maksymalnie trzy osoby z bagażem. Dość głośny w środku z głośnym zawieszeniem i słabowyciszonymi nadkolami. Bardzo słaba ergonomia, odnosi się wrażenie, że nie jest do końca wszystko właściwie przemyślane. Silnik wołowaty do 4tys. obrotów, później jakoś jedzie ale staje się zdecydowanie głośniejszy i pochłania szybko paliwo. Jeśli samochód jest załadowany 5-cioma osobami i bagażem, zapomnijcie o dynamice. Strach w oczach przy wyprzedzaniu, nawet jeśli się zredukuje na 3 bieg.
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik przeciętny, żwawy dopiero od 4tys., a wcześniej to muł, raz nie chciał mi zapalić, myślałem, że będę musiał wezwać asistance. Silnik jest dość głośny.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia to najlepsze co jest w tym samochodzie.
3,0
Układ jezdny
Układ dość twardy, a równocześnie trochę bujający i walący na wybojach, że aż uszy bolą. Nietrwałe końcówki drążków i przekładnia kierownicza, wymagały wymiany na gwarancji.
Komfort
2,0
Widoczność
Widoczność jest beznadziejna, siedzi się jak w wozie pancernym.
3,0
Ergonomia
Ergonomia japońska. Nie złożysz lusterek, jak nie masz przekręconej stacyjki. mnóstwo przełączników w dźwigienkach i w kierownicy. Najgorsze jest włączanie świateł przeciwmgielnych po zmroku.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja jest OK. Ale wciąż śmierdzi z klimy mimo dwukrotnego czyszczenia.
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy jest OK. Dla pozostałych pasażerów beznadzieja i straszna mordęga podczas dłuższych jazd. Mimo, że to kombi to miejsca mniej niż w kompaktowym Mitsubishi.
3,0
Wyciszenie
Wyciszenie jest bardzo przeciętne zwłaszcza nadkoli oraz bardzo przeszkadza hałas wiatru. Ponadto przy większych podmuchach i szybkościach, faluje przednia maska, kto wrażliwszy może się mocno przestraszyć. A może właśnie o to tu chodzi :-))
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
To jest dość ekonomiczny samochód, no chyba, że ktoś ciśnie do dech ciągle.
3,0
Stosunek jakość/cena
Normalna cena jest wzięta z księżyca, tylko przy redukcji ceny w salonie o ok. 15-20tys. wart jest zainteresowania.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Głośniki wytrzymują dwa lata, a później nadają się do wyrzucenia wszystkie (chyba jakieś chińskie badziewia). Dwa razy regulowany naprawiany szyberdach a i tak się nie zamyka. Teraz już w ogóle boję się go otwierać.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Końcówki drążków wymieniane po przebiegu 40tys., po 50tys. wymieniana przekładnia kierownicza, bez przerwy regulowana zbieżność, a i tak poząbkował tylne opony zimowe w jeden sezon. Wydaje mi się, że w silniku słychać już łańcuch rozrządu na razie tylko przy przyspieszaniu z niższych obrotów.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 VTEC 156KM 115kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda Accord VIII Kombi 2.0 VTEC 156KM 115kW
Średni koszt przejechania 100 km
41,00 zł
8,9
l/100km
11,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda Accord VIII Kombi