Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Accord VIII Kombi

refi68, 13 lat temu
Silnik 2.0 VTEC 156KM 115kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 56 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Honda Accord VIII Kombi 2.0 VTEC 156KM 115kW 2008-2016 - Oceń swoje auto
4,15
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Wygląd auta
4,0
Całokształt
Ze spokojnym sumieniem mogę ocenić na dobrze, bardzo według mnie ładny wygląd zewnętrzny jak i wewnątrz.Nawet po długiej trasie nie jestem zmęczony.
Wrażenia
4,0
Silnik
Tutaj mam największy problem co mam napisać, z jednej strony przy stałej prędkości niskie spalanie, ale przyspieszenie pozostawia wiele do życzenia, choć może nie jestem obiektywny gdyż prędzej jeździłem civicem type R. Honda to wiadomo wysokie obroty i tutaj jest to samo- mówiąc krótko jak chcemy przyspieszać zaczynamy od 4000 obrotów
5,0
Skrzynia biegów
bez zastanowienia - jest dobrze, biegi wchodzą pewnie, skok lewarka krótki - jest ok
4,0
Układ jezdny
Na nasze polskie drogi jest ok, nie jest też to auto aby zakręty brać z 200km/h, ogólnie nie mam zastrzeżeń
Komfort
3,0
Widoczność
Mam kamerę cofania do tyłu więc jest dużo łatwiej, auto ma konkretne gabaryty co wymusza większą uwagę przy manewrach, do przodu jest ok. Jedynie do czego trzeba się przyzwyczaić to do tego iż od około 150km/h przednia maska zaczyna falować- tak ma każdy accord temat związany ze strefami zgniotu pieszego
4,0
Ergonomia
Na początku przycisków za dużo, ale po pewnym czasie można się przyzwyczaić, zegary jak na hondę ( patrz civic) normalne, skonfigurowanie bluetoth-a wymaga lektury instrukcji niejednokrotnie...........
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie mam zastrzeżeń, jest ok
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jest rewelacja ( accord VIII generacji dużo szerszy od poprzednika) z tyłu natomiast problem z nogami - nie ma możliwości wsunąć ich pod siedzenia z pierwszego rzędu. Kombi - ładny kształt, ale za dużo nie zapakujemy - linia klapy bagażnika opada po skosie co zmniejsza przestrzeń bagażową
4,0
Wyciszenie
Przy niskich prędkościach jest ok, później słyszymy silnik, choć w porównaniu do marek podobnych jest głośniej - w końcu to benzyna
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tu jest rewelacja, jak na te gabaryty i masę auta jest dobrze. Większość trasy więc spalanie w granicach 7,5-8,0l/100km. Komputer pokazuje faktyczne spalanie
3,0
Stosunek jakość/cena
Auto dość drogie jak porównujemy z konkurencją, ale dostajemy auto produkowane w Japonii i Honda jako już coraz bardziej nieliczna marka nie weszła w kooperacje z innymi markami. Mam nadzieję iż przełoży się to wszytsko na długą bezproblemową jazdę. Silnik wolnosący ( bez turbiny) to co ma się psuć?? Dodatkowo łańcuch rozrządu, więc eksploatacja nie powinna być zbyt droga.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie odpukać - nic, poza przeglądami, które wskazuje komputer. Wymiana oleju co około 13000-15000km według mnie za często. Choć wskazania komputera też mają swoje plusy -przy przeglądzie na 40000km nie miałem regulacji zaworów bo komputer pokaże kiedy ma być.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
NIC

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 VTEC 156KM 115kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda Accord VIII Kombi 2.0 VTEC 156KM 115kW
Średni koszt przejechania 100 km
41,00 zł
8,9
l/100km
11,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda Accord VIII Kombi