Karoseria
: hałasy z wnętza samochodu oraz delikatny lakier
Zawieszenie
: częste regulacje
3,0
Całokształt
Bardzo jestem zawiedziony tą marką, a to moja pierwsza Honda. Jakość wykonania fatalna, hałasująca podsufitka, hałasujące elementy wewnątrz nadwozia. Przeglądy zamiast co 20000km to co 10000, bo oddzielnie olej i oddzielnie przegląd. Kiepskie wycieraczki. Rozregulowująca się geometria, problemy z odpalaniem silnika. Gdzie się podziała ta opisywana przez innych japońska jakość?
Wrażenia
3,0
Silnik
Bardzo przeciętny silnik, ale wkręcający się na obroty i dopiero ok. 4500 do 7000 obr. ożywia się.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą, odczuwam jakiś chrobot przy włączaniu, a ponadto słychać tą skrzynię.
4,0
Układ jezdny
Układ jezdny byłby ok , gdyby nie hałas pracy układu, a ponadto często trzeba sprawdzać geometrię, bo się rozregulowuje, a to podwyższa koszty eksploatacji.
Komfort
2,0
Widoczność
Widoczność jest fatalna i to w każdym kierunku, czasem trzeba się wychylać przy zakrętach, dobrze, że są czujniki parkowania.
3,0
Ergonomia
Taka sobie, manipulowanie przy radiu w czasie jazdy może skończyć się wypadkiem. Zestaw głośnomówiący skomplikowany i słabo rozpoznający słowa i tylko po angielsku.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dobrze choć klimatyzacja mimo odkażania śmierdzi.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu jest boleśnie mało miejsca.
3,0
Wyciszenie
Wyciszenie przeciętne.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dość ekonomiczny
3,0
Stosunek jakość/cena
Obecna cena samochodu w stosunku do jakości wykonania jest mocno zawyżona.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Pełno niedoróbek, hałasujące klapki, pierdzące głośniki, hałasująca podsufitka itp. itd. Problemy z odpalaniem silnika, słabe wycieraczki szyby przedniej. Widać , że kryzys zrobił swoje.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tylko problemy z odpalaniem silnika, częsta regulacja geometrii, częste przeglądy, wychodzi, że co ok. 10000km.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 VTEC 156KM 115kW
[l/100km]