Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Accord VIII Kombi

EasyRider, 14 lat temu
Silnik 2.0 VTEC 156KM 115kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 12 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Honda Accord VIII Kombi 2.0 VTEC 156KM 115kW 2008-2016 - Oceń swoje auto
4,46
6% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Wielkość samochodu we wnątrz. Duża kabina
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Oryginalne wycieraczki do wymiany po 10.000 km
5,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Po zamianie z Accorda VII na nowy model lekkie rozczarowanie. Mimo zastosowania 6 biegowej skrzyni biegów samochód stał się bardziej \"wołowaty\". Nie ma takiej dynamiki. Brakuje mu mocy na niskich obrotach. Polecam raczej silnik 2,4.
5,0
Skrzynia biegów
Wygodny lewarek. Precyzyjne prowadzenie. Mogło być ciut krótsze prowadzenie między poszczególnymi biegami.
5,0
Układ jezdny
Idealne trzymanie na zakrętach. Bardzo dobre tlumienie nierówności i dziur. Mały minus za hałas przy pracy zawieszenia.
Komfort
5,0
Widoczność
Z przosu samochód wyposażyli w szybę, więc mi wystarczy. Polecam wersję z czujnikami parkowania i kamerą. Do tył słaba widoczność ale te gadżety problem rozwiązują w zupełności.
4,0
Ergonomia
Ciężko dyskutować na temat ergonomiczności, każdy przyzwyczaja się do pewnych rozwiązań. Logiczne rozłożenie wskaźników. Polecam elektrycznie otwierany bagażnik. Największy minus za mały bagażnik i stosunkowo niewielką przestrzeń na nogi dla pasażerów w drugim rzędzie siedzeń.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Słabo. W porównaniu z rozwiązaniami z Passata japończycy są 10 lat do tyłu. Na szczęście dodali wentylację dla pasażerów z tyłu. Plusem jest szybkie nagrzewanie samochodu.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kirowca nie może się na nic poskarżyć. Elektryczne fotele są wygodne w obsłudze. Jak pisałem wcześniej z tyłu brakuje troche miejsca.
4,0
Wyciszenie
Lekkie stuki zaiweszenia przy pokonywaniu dziur. Przyjemny odgłos silnika przy obrotach powyżej 3500 - nie wszystkim musi się podobać - ja to lubie!!
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa w kulturalnym poziomie. Przeglądy w Hondzie jakiś czas temu stały się przystepne. Za wymianę oleju (przegląd A) zapłaciłem 240 PLN.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Honda to Honda. Japońska produkcja nie zawodzi. Duża ilość lastików we wnętrzu powoduje lekkie trzeszczenia. Do tej pory (12tys km) nie zauważyłem nic niepokojącego. Jedynie wycieraczki podlegały wymianie. Nie polecam kupować oryginałów. Teraz mam Boscha AeroTwin - jakość bez porównania.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
BRAK

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 VTEC 156KM 115kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda Accord VIII Kombi 2.0 VTEC 156KM 115kW
Średni koszt przejechania 100 km
41,00 zł
8,9
l/100km
11,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda Accord VIII Kombi