Układ elektryczny
: zespsuty układ poziomowania refelktorów ksenonowych
Silnik
: okresowo trudności z uruchomieniem silnika
3,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Cicha przyjemna, ale elastyczność to nie jest to co ten silnik lubi najbardziej.
4,0
Skrzynia biegów
Niby niezła, ale trzeba się trochę namęczyć, a biegi nie wchodzą w sposób jedwabisty ;-)))
4,0
Układ jezdny
Niezły układ, ale stuka na nierównościach okropnie!!
Komfort
4,0
Widoczność
Gdyby nie kamery z tyłu dałbym 3.
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu bardzo dobrze, z tyłu słabiutko!!!
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niby przeglądy co 20 tys., ale moment przeglądu wyznaczany jest przez komputer samochodu. Pierwszy przegląd po 14 tys., 6 tys. km mniej, niż zakładałem. W ciągu roku da to co najmniej 1 więcej przegląd - a ceny w ASO są niemałe.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nowy samochód - 4 miesiąc, a kilkukrotnie nie mogłem uruchomić silnika. Oczywiście w serwisie nic nie znaleziono, więc podejrzewam, że defekt w całej okazałości ukaże się w najmniej oczekiwanym momencie.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Mam ksenonowe światła mijania, od kilku dni układ poziomowania zepsuł się. Ciekaw jestem, co zrobią w ASO. Na razie ustawiono inaczej światła, co skutkuje tym, że nim obniżą się samoczynnie do skrajnego poziomu, oślepiam wszystkich jadących naprzeciwko, katastrofa. Jestem ciekaw co będzie dalej?
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 VTEC 156KM 115kW
[l/100km]