Przeniesienie napędu
: Bardzo dobra skrzynia biegów i porządne zawieszenie.
4,0
Całokształt
Dobry samochód, mógłby być jeszcze lepszy, gdyby się bardziej przyłożyli.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik niestety głośny i mało elastyczny, Japończycy powinni troszeczkę przyłożyć się do tego tematu.
5,0
Skrzynia biegów
To chyba jeden z najlepszych elementów tego samochodu. Zmiana biegów precyzyjna, przełożenia dobrze zestopniowane, ale podczas jazdy dynamicznej trzeba się nieźle namachać tą dźwigienką.
4,0
Układ jezdny
Jeśli chodzi o zachowanie na zakrętach, wyśmienicie.
Komfort jazdy bardzo dobry, chociaż samochód obciążony na polskich drogach bardzo się buja.
Komfort
4,0
Widoczność
Dość nisko się siedzi, stąd widoczność nie najlepsza.
4,0
Ergonomia
Tu mogli troszeczkę się przyłożyć lepiej, zwłaszcza konfiguracja systemu głośnomówiącego, to pół dnia siedzenia i gadania z samochodem :-)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Na razie bardzo dobrze.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu wyśmienicie, z tyłu trochę gorzej
3,0
Wyciszenie
Z tym nie jest najlepiej. Tańszy o całe 45tys. Mitsubishi ma podobne wyciszenie. Niestety słychać dosyć mocno silnik i szum wiatru powyżej 140.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dość dobrze silnik o tej pojemności napędzający samochód o wadze co najmniej 1500kg musi tyle palić.
4,0
Stosunek jakość/cena
Z tym nie jest najlepiej. Można powiedzieć, że po obniżkach cena jest adekwatna do wyposażenia i wartości tego samochodu, chociaż moim zdaniem nadal jest trochę za wysoka.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
mam nadzieję, że taką dam ocenę za cztery lata.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tego jeszcze nie wiem, zobaczymy.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 VTEC 156KM 115kW
[l/100km]