Wcześniej przejechałem ponad 100 tys. samochodem z silnikiem TDI, stąd początki podróży samochodem z silnikiem benzynowym są trochę \"trudne\" - czuje się jednak mniejszy o prawie 100 Nm moment obrotowy w porównaniu do silnika wysokoprężnego, ale generalnie i tak jestem miło zaskoczony in plus tym silnikiem.
5,0
Skrzynia biegów
Bezproblemowo, zapominam jeszcze, że mam 6-sty bieg, ale mam samochód od 2 dni ;))))
4,0
Układ jezdny
Bardzo dobrze, ale to prawda, że na wybojach zawieszenie hałasuje trochę za mocno, jak na samochód tej klasy.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra, mam wersje samochodu z czujnikami i kamerą, więc zaparkować samochód nie jest trudno (bez kamery, parkowanie tyłem może być trudne - wąskie tylne okno).
5,0
Ergonomia
Tutaj jest super, materiały, ich spasowanie, położenie przełączników bardzo dobre. Przyzwyczajenia wymaga obsługa nawigacji, telefonu, jednak nie jest to problem.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zarzutu, wyjątkowo przyjemne.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Super.
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobre, na jałowym biegu można mieć poważne wątpliwości, czy silnik samochodu jest uruchomiony.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Co by nie mówić, w porównaniu do silników TDI, każdy inny silnik jest paliwożerny. Wiem, kultura pracy itd, itp, ale w trakcie podróży do Wrocławia autostradą A4, przy szybkości około 130-140 km/h średnie spalanie wg komputera samochodu, w przypadku TDI około 6,5 l/100 km, w przypadku Accorda, benzyna 2.0 około 9 l/km.
5,0
Stosunek jakość/cena
Chyba najbardziej opłacalny zakup, biorąc pod uwagę wyposażenie, jakość wykonania.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Mam nadzieje, że wpiszę taka ocenę po 100 tys. km przebiegu ;))))
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak wyżej
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 VTEC 156KM 115kW
[l/100km]